فضای مجازی را كنترل می‌كنيم
کد خبر: 3821388
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴

فضای مجازی را كنترل می‌كنيم

گروه اجتماعی ــ معاون قضایی و رئیس شوراهای حل اختلاف فارس با یادآوری نقش مهم فضای مجازی در تأمین امنیت پایدار در جامعه گفت:‌ یكی از برنامه‌های دادگستری فارس این است كه فضای مجازی را كنترل كند.

به گزارش ایكنا از فارس، عبدالمهدی موسوی، معاون قضایی و رئیس شوراهای حل اختلاف استان فارس امروز، اول تیرماه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز گفت: یكی از برنامه‌های دادگستری فارس این است كه فضای مجازی را كنترل كند.
وی از خبرنگاران به عنوان افسران جنگ نرم یاد كرد و افزود: انتظاری كه از اصحاب رسانه می‌رود این است كه امنیت را در سطح حقیقی و مجازی جامعه گسترش دهند چرا كه آرامش و امنیت پایدار در جامعه ضروری است.
موسوی در ادامه سخنان خود با بیان اینكه شوراهای حل اختلاف در جاهایی ورود می‌كند كه مسئله بسیار بحرانی شده است، گفت: 236 پرونده‌ای كه قصاص نفس آن‌ها قطعی شده بود توسط شوراهای حل اختلاف به مصالحه رسید.
رئیس شوراهای حل اختلاف استان فارس یادآور شد: افرادی در این شوراها فعالیت می‌كنند كه از صنوف مختلف مردم هستند و هیچ مزدی از قوه قضائیه به عنوان حقوق دریافت نمی‌كنند بلكه به صورت افتخاری حضور دارند.
كاظم اكرمی، مدیركل بازرسی فارس نیز در این نشست خبری گفت: سال گذشته بازرسی فارس 3 اقدام را هم قبل، هم حین و هم بعد از اجرای پروژه‌ها انجام داده است.
وی با بیان اینكه بر وی یك هزار و 941 معامله دستگاه‌های اجرایی در سال گذشته نظارت كردیم، گفت: در سال 97، 48 بازرسی برنامه‌ای، 109 بازرسی موردی انجام دادیم و 262 گزارش ارسال كردیم كه 132 گزارش آن اصلاحی و 132 گزارش اختصاصی بوده است.
مدیركل بازرسی فارس یادآور شد: امسال نیز بناست كه 46 بازرسی برنامه‌ای، یك بازرسی فوق‌العاده مربوط به سیل و 50 مورد بازرسی موردی داشته باشیم.
انتهای پیام

captcha