هدف از خصوصی‌سازی شركت‌های دولتی ایجاد منافع برای كل جامعه است
کد خبر: 3820801
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹

هدف از خصوصی‌سازی شركت‌های دولتی ایجاد منافع برای كل جامعه است

گروه سیاست و اقتصاد ــ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: هدف از خصوصی‌سازی شـرکت‌های دولتی، ایجـاد منافع اساسی برای کل جامعه از طریق بالا بردن بهره‌وری و کارایی اقتصادی است.

هدف از خصوصی‌سازی شركت‌های دولتی، ایجاد منافع برای كل جامعه استبه گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، یدالله رحمانی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس امروز، 29 خردادماه در جلسه بررسی راه‌های توسعه و اشتغالزایی شرکت دشت چشمه بناب با اشاره به سیاست‌ها برای خصوصی‌سازی شركت‌ها گفت: هدف از خصوصی‌سازی شـرکت‌های دولتی، ایجـاد منافع اساسی برای کل جامعه از طریق بالا بردن بهره‌وری و کارایی اقتصادی است.
وی بیان کرد: اگر اصل 44 با نظارت مستمر همراه نباشد نه تنها شرکت‌ها ارتقا پیدا نمی‌کنند بلکه مسائل و مشکلات عدیده‌ای نیز به وجود می‌آورند.
رحمانی با اشاره به شعار سال جاری به نام رونق تولید اظهار كرد: بنا به فرمایش رهبـر معظم انقلاب ما مسئولین باید هرچه در توان داریم به کار بگیریم تا بستر تولید در کشور مهیا شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استان فارس ضـمن تشکر از اقدامات مدیران شـرکت دشت چشمه بناب در طول یک سال اخیر، آمادگی خود را جهت حمایت از شرکت و مدیریت آن با تشکیل کمیته‌های ویژه اقتصادی و سرمایه‌گذاری و همچنین رفع موانع تولید مخصـوص شرکت کشت و صنعت و دامپروری دشت چشمه بناب اعلام کرد.
انتهای پیام

captcha