فرهنگسرای فرزانگان؛ فرصت فرهنگی برای شهروندان شیرازی
کد خبر: 3820495
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴

فرهنگسرای فرزانگان؛ فرصت فرهنگی برای شهروندان شیرازی

گروه فرهنگی ـ معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز با اشاره به احداث فرهنگسرای فرزانگان كه بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیكی داشته است، این مكان را فرصت فرهنگی برای شهروندان دانست كه می‌توانند از خدمات فرهنگی آن بهره‌مند شوند.

به گزارش ایكنا از فارس، حسین آرگیو، معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز امروز، 28 خردادماه ضمن بازدید از فرهنگسرای فرزانگان با بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیکی واقع در بلوار طلاییه جنب ساختمان شهرداری منطقه 9 گفت: افتتاح این مجموعه یک فرصت شایسته فرهنگی برای شهروندان ساکن در محدوده منطقه 9 و شهرک‌های اطراف کمربندی است که بتوانند بدون مراجعه به مرکز و غرب شیراز از سینما، سالن ورزشی، گالری نمایش آثار هنری، قرائت خانه و ... استفاده کنند.
وی همچنین در بازدید از پروژه مهدیه – امیرکبیر افزود: این پروژه با بیش از 31 درصد پیشرفت فیزیکی تکمیل کننده رینگ پیرامونی و از پروژه‌های شاخص شیراز است که در صورت تملک املاک مورد مسیر و تزریق منابع مالی تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد. همچنین بلوار مهدیه به عنوان معبر متصل کننده تقاطع مهدیه – امیرکبیر و تقاطع شهید رودکی نیز هم اکنون در دست اجراست.
آرگیو، تکمیل رینگ پیرامونی شیراز، ایجاد نوار سبز حاشیه‌ای در اطراف تقاطع و ایجاد مسیر دسترسی ایمن شهروندان به پارک چنارراهدار را از جمله اهداف احداث تقاطع مهدیه – امیرکبیر عنوان کرد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز احداث مجتمع آموزشی شهرداری را گامی جهت ارتقای سرانه آموزشی سطح شهر و افزایش رفاه کارمنان شهرداری در خصوص آموزش فرزندانشان دانست و افزود: این مجتمع آموزشی در خیابان فرهنگشهر و در زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع در حال احداث است که هم اکنون بیش از 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
انتهای پیام

captcha