بهره‌برداری از مجموعه فرهنگی ـ سینمایی جوان شیراز تا پایان سال آینده
کد خبر: 3820491
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸

بهره‌برداری از مجموعه فرهنگی ـ سینمایی جوان شیراز تا پایان سال آینده

گروه فرهنگی ـ رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهر شهرداری شیراز زمان بهره‌برداری از مجموعه فرهنگی ـ سینمایی جوان شیراز كه در حال احداث است، را تا پایان سال 99 اعلام كرد.

به گزارش ایكنا از فارس، كریم شكوهیان، رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز امروز، 28 خردادماه در حاشیه بازدید استاندار فارس از پروژه‌های فرهنگی و عمرانی در جمع خبرنگاران گفت: در بازدید شهردار شیراز و استاندار فارس از پروژه‌های عمرانی سطح شهر، راهکارهای مناسب برای تسریع در عملیات عمرانی این پروژه‌ها ارائه شد.
وی اشاره به بازدید جمعی از مدیران استانی و شهری از عملیات عمرانی مجموعه فرهنگی ـ سینمایی جوان واقع در فلکه کوزه‌گری اضافه کرد: این پروژه با پنج هزار مترمربع زیربنا شامل پنج سالن سینما و تئاتر در حد بین‌المللی است و تلاش داریم تا پایان سال 99 آن را به بهره‌برداری برسانیم.
شكوهیان ادامه داد: بهره‌برداری از مجموعه فرهنگی ـ سینمایی جوان زمینه‌ساز ارتقای سطح فرهنگی شرق و جنوب شیراز، کاهش محرومیت و افزایش دسترسی به مکان‌های فرهنگی برای ساکنین جنوب شرق شیراز می‌شود.
وی تقاطع باهنر – کمربندی را یکی دیگر از پروژه‌های شاخص شهرداری شیراز دانست و افزود: این پروژه هم‌اکنون بیش از 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید. تقاطع باهنر – کمربندی در راستای کاهش تصادفات محدوده کمربندی و افزایش ایمنی عبور و مرور شهروندان و ساکنین شهرک های واقع در جنوب کمربندی در حال اجراست.
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز ضمن یادآوری افتتاح فاز نخست پروژه شهید رودکی در هفته دولت سال گذشته گفت: هم اکنون فاز دو و سه این پروژه با مجموعا بیش از 25 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در پایان سال 98 به بهره‌برداری می‌رسد.
شكوهیان یادآور شد: پروژه شهید رودکی، بلوار در حال احداث مهدیه را از یک سو به کمربندی و از سوی دیگر به تقاطع مهدیه – امیرکبیر در ابتدای جاده بوشهر متصل می‌کند. با بهره‌برداری از این مجموعه، شاهد بهبود ترافیک در ورودی غربی شیراز و کاهش حضور ماشین‌های سنگین در سطح شهر خواهیم بود.
انتهای پیام

captcha