اجرای طرح اوقات فراغت در ۱۱۳۰ کانون مساجد فارس
کد خبر: 3820430
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸

اجرای طرح اوقات فراغت در ۱۱۳۰ کانون مساجد فارس

گروه اجتماعی ــ مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس از فعالیت ستاد‌های اوقات فراغت همزمان با فرارسیدن فصل تابستان خبر داد و گفت: بیش از یک‌هزار و ۱۳۰ پایگاه اوقات فراغت برنامه‌های تابستانه را در مساجد استان اجرا می‌کنند.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین امیدی، مدیر ستاد هماهنگی كانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس امروز، 28 خردادماه در جلسه ستاد اوقات فراغت این كانون‌ها با اشاره به فعالیت ستادهای اوقات فراغت همزمان با فرارسیدن فصل تابستان گفت: بیش از یک‌هزار و 130 پایگاه اوقات فراغت برنامه‌های تابستانه را در مساجد استان اجرا می‌کنند.
وی افزود: با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده است، ثبت‌نام از علاقه‌مندان به شرکت در برنامه‌های مختلف مسجد آغاز شده است و مراسم افتتاحیه آن از اول تیرماه برگزار می‌شود.
امیدی اظهار كرد: ستاد اوقات فراغت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس به‌منظور غنی‌سازی برنامه‌های اوقات فراغت سال جاری، فعالیت خود را از اسفندماه سال گذشته آغاز و تاکنون بیش از 20 جلسه در خصوص برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های ویژه فصل تابستان با نهادهایی همچون مدیرکل فرهنگ و ارشاد فارس، اداره‌کل میراث فرهنگی، آموزش و پرورش، سازمان فرهنگی شهرداری شیراز، مدیریت استخرها و مراکز ورزشی برای ارائه خدمات با تخفیف ویژه به کانون‌های تحت پوشش برگزار کرده است.
مسئول ستاد هماهنگی كانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس تأکید كرد: کانون‌های مساجد استان از فرصت حضور کودکان، نوجوانان و جوانان استفاده کرده ضمن اجرای برنامه‌های جذاب و مفرح نسبت به عضو گیری و ثبت نام اعضا در سامانه جامع آماری کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور تحت عنوان «بچه‌های مسجد» اقدام خواهند کرد تا از مزایای این ثبت نام بهره‌مند شوند.
انتهای پیام

captcha