جشنواره ملی «شهود قدسی ۴» برگزار می‌شود
کد خبر: 3820415
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶

جشنواره ملی «شهود قدسی ۴» برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ برای چهارمین سال متوالی جشنواره ملی قرآن و هنر با عنوان «شهود قدسی» به‌همت جهاددانشگاهی فارس و سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور برگزار می‌شود.

مسعود عباسی، مدیر اداره دینی، هنری و ادبی معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، از برگزاری جشنواره ملی «شهود قدسی 4» خبر داد و گفت: برای چهارمین سال متوالی جشنواره ملی قرآن و هنر با عنوان «شهود قدسی» به‌همت جهاددانشگاهی فارس و سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان كشور برگزار می‌شود.
وی زمان برگزاری این جشنواره را نیمه دوم امسال اعلام كرد و افزود: به یاری خدا فراخوان جشنواره را در ایام تابستان امسال اعلام خواهیم كرد كه تمام دانشجویان سراسر كشور می‌توانند در آن شركت كنند.
عباسی اظهار كرد: این جشنواره در دو دوره نخست در رشته‌های نقاشی،‌ عكاسی، خوشنویسی و گرافیك شامل زیررشته‌های لوگوتایپ، تصویرسازی و پوستر برگزار شد و در دوره سوم نیز تنها در رشته گرافیك اجرا شد اما بنا داریم امسال تمام رشته‌ها مانند دو دوره قبل برگزار كنیم.
وی با بیان اینكه دستگاه‌ها و ادارات مختلفی در اجرای این برنامه ما را یاری خواهند كرد، گفت:‌ این جشنواره زیر نظارت سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان كشور برپا می‌شود كه دبیرخانه دائمی در معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی فارس قرار دارد.
مدیر اداره دینی، هنری و ادبی معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی فارس در پایان یادآور شد: جزئیات بیشتر برگزاری این جشنواره را در روزهای آتی اطلاع‌رسانی خواهیم كرد.
انتهای پیام

captcha