پویش «من ناشر امر به معروف شیرازم» به راه افتاد
کد خبر: 3820373
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴

پویش «من ناشر امر به معروف شیرازم» به راه افتاد

گروه اجتماعی ــ رئیس سازمان بسیج رسانه فارس از راه‌اندازی پویش «من ناشر امر به معروف شیرازم» در فضای مجازی ویژه اصحاب رسانه خبر داد.

مصطفی اژدری، رئیس سازمان بسیج رسانه فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با بیان اینكه پویش «من ناشر امر به معروف شیرازم» به‌منظور حمایت از آمران به معروف به‌ویژه میان اصحاب رسانه در فضای مجازی راه‌اندازی شد، گفت: این پویش به‌همت سازمان بسیج رسانه فارس راه‌اندازی شده است.
وی با اشاره به اهداف راه‌اندازی این پویش اظهار كرد: از آنجا كه اخیراً علیه آمران به معروف هجمه‌های زیادی چه در فضای مجازی چه در فضای حقیقی انجام می‌شود، این پویش را راه‌اندازی كردیم تا بار دیگر اهمیت واجب فراموش شده امر به معروف و نهی از منكر را به اقشار مختلف جامعه گوشزد كنیم.
اژدری اظهار كرد: همه می‌دانیم كه امر به معروف و نهی از منكر یكی از واجبات دین است كه خداوند در قرآن كریم بعد از اقامه نماز و پرداخت زكات به امر به معروف و نهی از منكر سفارش كرده است كه اهمیت آن از فرایض دیگر كمتر نیست.
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس یادآور شد: در این راستا می‌خواهیم هشتگ «من _ ناشر _ امر به معروف _ شیرازم» را در فضای مجازی ترند كنیم كه این كار نیاز به حمایت اصحاب رسانه دارد.
وی از اصحاب رسانه فارس دعوت كرد تا به این پویش بپیوندند و برای این كار عكس به همراه مسئولیت كاری خود را به شماره 09392813579 در پیام‌رسان سروش ارسال كنند تا به‌صورت عکس نوشته در فضای مجازی منتشر شود.
انتهای پیام

captcha