برپایی كارگاه‌های آموزشی خانواده در 10 استان كشور طی ایام دهه كرامت
کد خبر: 3819893
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۳
حجازی:

برپایی كارگاه‌های آموزشی خانواده در 10 استان كشور طی ایام دهه كرامت

گروه اجتماعی ـ نماینده معاونت ریاست جمهوری در امور بانوان از برپایی 4 عنوان كارگاه‌ آموزشی مباحث خانواده در 10 استان كشور طی ایام دهه كرامت خبر داد.

برپایی كارگاه‌های آموزشی خانواده در 10 استان كشور طی ایام دهه كرامت

به گزارش ایكنا از فارس، اعظم سادات حجازی، نماینده معاونت ریاست جمهوری در امور بانوان امروز، 26 خردادماه در نشست مشترک شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور و استان فارس که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد،‌ گفت: در ایام دهه كرامت دو برنامه توسط این معاونت در دستور كار قرار گرفته است.
وی افزود: نخستین برنامه همایشی در ایوان شمس است كه در آن همایش نماینده سازمان ملل و همچنین معاون ریاست جمهوری در امور زنان حضور خواهند پیدا كرد و 4 نفر از دختران نخبه در زمینه‌های علمی، فرهنگی و دینی نیز به سخنرانی می‌پردازند.
حجازی ادامه داد: دومین برنامه برگزاری 4 كارگاه آموزشی در مباحث مختلف خانواده در 10 منطقه تهران با همكاری شهرداری است كه این كارگاه‌ها در بازمانی دو ماهه انجام می‌شود.
وی گفت: همچنین از 13 تیرماه نیز كه مصادف با میلاد حضرت معصومه(س) در 10 استان سیستان و بلوچستان، آذربایجان‌های شرقی و غربی، قزوین، گیلان، فارس، خراسان رضوی، شمالی و جنوبی و همدان این 4 كارگاه را برگزار خواهیم كرد.
نماینده معاونت ریاست جمهوری در امور زنان یادآور شد كه این كارگاوه‌های آموزشی در دو بخش آموزشی و گفت‌وگوی بین‌نسلی برگزار می‌شوند.
وی همچنین گفت: در جشنواره سی و هفتمین فیلم فجر معاونت امور زنان از دو فیلم «مردی بدون سایه» و «بنفشه آفریقایی» در حوزه معاونت زنان و خانواده تجلیل کرد که از این فیلم‌ها در ایام دهه كرامت استفاده می‌كنیم.
انتهای پیام

captcha