افتتاح 200 مهدالرضا از ابتدای سال تحصیلی جدید در فارس
کد خبر: 3819873
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴

افتتاح 200 مهدالرضا از ابتدای سال تحصیلی جدید در فارس

گروه اجتماعی ـ مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در فارس از افتتاح 200 مهدالرضا از ابتدای سال تحصیلی 99-98 در این استان خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، جابر مهدیار، مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان فارس امروز، 26 خردادماه در نشست مشترک شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور و استان فارس که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد، گفت:‌ دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی تمام کارهایی که در فارس انجام می‌دهد، با محوریت حرم شاهچراغ(ع) است.
وی با بیان اینكه كمیته‌های متناظر متناسب با ابلاغ شورای مركزی دهه كرامت در تمام شهرستان‌های فارس تشكیل شده است و برنامه‌های دهه كرامت را اجرا می‌كنند، گفت:‌ در ایام دهه كرامت اعزام خادمان حرم امام رضا(ع) را به تمام شهرستان‌های استان فارس خواهیم داشت.
مهدیار اظهار كرد: امسال كار ویژه‌تری كه نسبت به سایر دستگاه‌ها انجام خواهیم داد، رسیدگی به محرومان به ویژه در ایام دهه كرامت است كه در این راستا زائران بار اولی كه تا سن 35 سال به حرم امام رضا(ع) مشرف نشده‌اند، را به این حرم مطهر اعزام خواهیم كرد.
مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان فارس همچنین از افتتاح 200 مهد الرضا برای سال تحصیلی 99-98 در استان فارس خبر داد و گفت: علاوه بر این‌ها در ایام دهه كرامت بحث توزیع جهیزیه را دنبال خواهیم كرد.
وی با بیان اینكه یكی دیگر از برنامه‌های ما در ایام دهه كرامت استقبال از دوندگان جاده ولایت در شهر سده است، گفت: به طور كلی 500 برنامه در ایام دهه كرامت در سطح استان فارس اجرا خواهیم كرد.
انتهای پیام

captcha