نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت برخورد جدی می‌كند
کد خبر: 3819094
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸

نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت برخورد جدی می‌كند

گروه اجتماعی ـ فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینكه این نیرو گام‌های خوبی برداشته است، گفت:‌ نیروی انتظامی با هرگونه بی نظمی و مخلان نظم و امنیت در حوزه‌های مختلف برخورد جدی می‌كند.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی عصر دیروز، 22 خردادماه در دیدار با آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب، تولیت حرم مطهر شاهچراغ(ع) با بیان اینكه نیروی انتظامی گام‌های خوبی در كشور برداشته و در یك فضای آرام و بدون حاشیه مشغول خدمت به شهروندان است، گفت: در این زمینه توانسته‌ایم رضایت مقام معظم رخبری و مسئولان را جلب كنیم.
وی با اشاره به اینكه نیروی انتظامی با هرگونه بی نظمی و مخلان نظم و امنیت در حوزه‌های مختلف برخورد جدی می‌كند، ابراز امیدواری كرد كه با لطف و عنایت حق تعالی، رهنمودهای امام خامنه‌ای و تلاش همكاران در نیروی انتظامی بتوانیم بیش از گذشته به مردم خدمت كنیم و سرباز خوبی برای مقام معظم رهبری باشیم.
در ادامه آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب، تولیت حرم مطهر شاهچراغ(ع)، فعالیت‌های پلیس فارس در خصوص نظم و امنیت را ستودنی خواند و افزود: این استان بدون كوچكترین ادعایی در یك وضعیت بسیار آرام قرار دارد.
وی با بیان اینكه اگر وضعیت امنیت در كشور را نسبت به گذشته مقایسه كنیم خیلی بهتر شده است، افزود: این كارها فردی نیست و مدیریت و فرماندهی نقش به سزایی در این زمینه دارد.
نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری به اهمیت كار و ماموریت مرزبانی اشاره كرد و گفت: یكی از مواردی كه ما در نظام مقدس جمهوری اسلانی ایران و در حال حاضر بیش از امور دیگر باید به آن توجه داشته باشیم مسئله مرزبانی است.
آیت‌الله دستغیب اظهار كرد: فرمانده انتظامی فارس در زمان مسئولیت خود كارهای بسیار مهم و ارزنده‌ای انجام داده است و این استان متنعم به یك نعمت و موهبت الهی بود.
انتهای پیام

captcha