مدیرپروری نكرده‌ایم
کد خبر: 3818996
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵

مدیرپروری نكرده‌ایم

گروه سیاست و اقتصاد ـ معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت معتقد است كه مدیرپروری نكرده‌ایم و بر روی دست جمهوری اسلامی آزمون و خطاهای زیادی گذاشته‌ایم تا اینكه مدیر تربیت كنیم.

به گزارش ایكنا از فارس، برات قبادیان، معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت امروز، ٢٢ خرداد در آیین معارفه رئیس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با تصریح بر اینكه مدیریت كار ساده‌ای نیست، گفت: این جوهره در هر كسی وجود ندارد، چرا كه بخشی ذاتی، بخشی آموزشی و تخصصی و بخشی دیگر به تجربه نیازمند است.
وی با بیان اینكه روی دست جمهوری اسلامی آزمون و خطاهای زیادی گذاشته‌ایم تا مدیر تربیت كنیم، گفت: كوتاهی كردیم و مدیرپروری نكرده‌ایم.
قبادیان با طرح سئوالی مبنی بر اینكه چرا باید خارج از خود سازمان‌ها مدیر گمارده شود؟ افزود: كار سازمان صنعت، معدن و تجارت هدایت، تسهیل‌گری و اعمال سیاست‌های كلان است، لذا باید از مدیران خود بدنه استفاده كرد.
معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صمت با انتقاد و ابراز تاسف از اینكه مدیران ما برنامه‌ریز نیستند و اعتقادی به ارائه برنامه ندارند بلكه سلیقه خود را بر اجرای برنامه اعمال كرده‌اند، اظهار كرد: بر این باوریم كه رئیس جدید سازمان صمت فارس جانشین پروری خواهد كرد.
قبادیان همچنین به تغییر رویه در مدیریت هم اشاره و با بیان اینكه همچنان به صورت سنتی و روزمره سازمان‌ها را اداره می‌كنیم، گفت: امید است رییس جدید این سازمان از مدیران چهار پاكتی نباشد و تغییر پارادیم بدهد به گونه‌ای كه ٥٠ درصد توان خود را برای حفظ وضع موجود و ٥٠ درصد دیگر را صرف توسعه و رونق كند.
انتهای پیام

captcha