بسیاری از مدیران همراه با مردم در حال فعالیتند
کد خبر: 3818986
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲

بسیاری از مدیران همراه با مردم در حال فعالیتند

گروه اجتماعی ـ نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری گفت:‌ مدیران و مسئولان ارزشمندی در نظام جمهوری اسلامی مشغول به فعالیت هستند و بسیاری از آن‌ها با احساس مسئولیت و همراهی با مردم در حال فعالیت هستند.

به گزارش ایكنا از فارس، آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب، تولیت آستان مقدس شاهچراغ(ع) امروز، 22 خردادماه در دیدار با رئیس سازمان ملی استاندارد ایران بیان كرد: شاید برخی به معنای اخص و جزیی‌شناسی به استاندارد توجه نداشته باشند در حالی كه این امر یك نعمت بزرگی است.
وی ادامه داد: صلح و جنگ و وضعیت اضطرار و آشفتگی جامعه در نگاه اول در خصوص امنیت به ذهن متبادر می‌شود و از مصادیق آرامش، خیال، روح و روان است اما امنیت به معنای احساس راحتی در سلامت نیازهای روزمره هست.
آیت‌الله دستغیب اظهار كرد: در سنوات پس از پیروزی انقلاب تاكنون جهش‌هایی در این باره انجام شده كه امید است شاهد موفقیت‌های بیشتری باشیم.
نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری گفت: مدیران و مسئولان ارزشمندی در نظام جمهوری اسلامی مشغول به فعالیت هستند و در حالی كه برخی نگرش منفی دارند اما بسیاری از آن‌ها با احساس مسئولیت و همراهی با مردم در حال فعالیت هستند.
آیت‌الله دستغیب همچنین از حضور بانوان در پست‌های مدیریتی استقبال كرد و گفت: امید است با حضور بانوان توانمند در عرصه‌های علمی و ... شاهد تحولات بیشتر در کشور باشیم.

نیره پیروزبخت، رئيس سازمان ملي استاندارد ايران نيز در اين ديدار با بیان اینكه سازمان كلی استاندارد ایران در سال‌های اخیر جایگاه خوبی پیدا کرده است، گفت: این سازمان وظیفه‌ای فرابخشی و نظارتی دارد و مراقب سلامت و اقتصاد مردم در همه زمینه‌ها است.

وی همچنین به ارائه گزارشی اجمالی از تركیب شورای عالی استاندارد ایران و شرح وظیفه این سازمان پرداخت و گفت: این سازمان نه تنها در حوزه غذایی كه در بسیاری از حوزه‌ها به ویژه مصالح ساختمانی در راستای تامین ایمنی، امنیت و سلامت مردم ورود كرده است.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران ورود به طرح‌هایی از جمله «از مزرعه تا سفره»، تایید محصولات دانش بنیان و ...را اقدمات شاخص این سازمان ذكر كرد و گفت: سازمان ملی استاندارد ایران براساس قانون جدید، مرجعیت صدور گواهی حلال دارد.

پیروز بخت افزود: در حال حاضر با توجه به استقبال كشورهای مختلف، چرخه تجاری حلال دو هزار و ٥٠٠ میلیارد دلاری در دنیا از گواهی‌های حلال پیش‌بینی شده كه ایران هم نباید از این چرخه عقب بماند.

وی گفت: فعالیت گسترده در قانون قبلی تحت عنوان حلال نداشتیم اما اكنون وظیفه شرعی و قانونی خود می‌دانیم كه در این حوزه ورود كنیم، چرا كه رقبای قوی مانند مالزی، عربستان و تركیه داریم كه نباید در این رابطه دچار عقب ماندگی شویم.

انتهای پیام

captcha