عضویت در خانواده مقدس ایكنا افتخار است/ موفقیت جهاددانشگاهی در ابعاد مختلف
کد خبر: 3818901
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹

عضویت در خانواده مقدس ایكنا افتخار است/ موفقیت جهاددانشگاهی در ابعاد مختلف

گروه اجتماعی ــ امام جمعه شهرستان مرودشت در مراسم اهدای كارت خبرنگار افتخاری ایكنا به وی گفت: یكی از مشتاق‌ترین حوزه‌های كاری كه در مرودشت وجود دارد، همكاری با خبرگزاری ایكناست كه افتخار می‌كنیم عضو این خانواده مقدس ‌باشیم.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی آقایی، امام جمعه شهرستان مرودشت، امروز، 22 خردادماه در دیدار با رئیس جهاددانشگاهی فارس كه به‌منظور اهدای كارت خبرنگار افتخاری ایكنا به وی برگزار شد، به فعالیت‌های ایكنا اشاره كرد و گفت: یكی از مشتاق‌ترین حوزه‌های كاری كه در مرودشت وجود دارد، همكاری با خبرگزاری ایكناست كه افتخار می‌كنیم عضو خانواده مقدس ایكنا باشیم.
وی با بیان اینكه برنامه‌های كوتاه‌مدت، میان‌مدت و دراز مدت قرآنی در شهرستان مرودشت در حال اجراست كه خوب است این فعالیت‌ها در ایكنا انعكاس داده شود، گفت: امیدواریم مجموعه‌های قرآنی شهرستان نیز با ایكنا مرتبط شده تا بتوانیم از خدمات این خبرگزاری بهره‌مند شویم.

برگزاری دوره آموزشی آشنایی با فعالیت‌های ایكنا در مرودشت
آقایی ادامه داد: در این راستا یك دوره آموزشی برای نهادهای قرآنی به‌منظور آشنایی با ظرفیت ایكنا برگزار خواهیم كرد تا بتوانیم از این خبرگزاری نهایت استفاده داشته و همكاری با آن داشته باشیم.
امام جمعه مرودشت در ادامه جهاددانشگاهی را نهادی مقدس برای خدمت به مردم دانست و از این مجموعه به دلیل حمایت از شهرستان مرودشت قدردانی كرد.

جهاددانشگاهی در ابعاد مختلف موفق بوده است
وی با بیان اینكه خدمات خوبی در مرودشت در حال انجام است که اگر حمایت جهاددانشگاهی نبود، قطعاً محقق نمی‌شد، افزود: جهاددانشگاهی در ابعاد مختلف موفق بوده است و در هر جایی كه احساس خلأ در كشور وجود داشت این نهاد ورود كرد و آن خلأ‌ها را پر كرد.
آقایی فعالیت‌های فرهنگی، پژوهشی و آموزشی جهاددانشگاهی را اثرگذار توصیف كرد و افزود: یكی از مهم‌ترین ركن‌های اثرگذاری این نهاد مقدس، عرصه فرهنگی است.

ایكنا؛ از مؤثرترین ابزارهای فرهنگی
امام جمعه مرودشت به فعالیت‌های خبرگزاری ایكنا در این میان اشاره كرد و گفت: خبرگزاری ایکنا یکی از مؤثرترین ابزارهای فرهنگی ماست چراكه قرآن، مؤثرترین ابزار است و ایكنا نیز تحولات قرآنی كه در دنیای اسلام شكل می‌گیرد را اطلاع‌رسانی می‌كند.
وی اظهار كرد: ایران اسلامی داعیه‌دار كشور قرآنی است و بسیاری از اخبار قرآنی نیز از كشور ما منعكس می‌شود كه این كار بسیار بزرگ و رسالتی است كه ایكنا به خوبی آن‌ را انجام می‌دهد.
آقایی، جشنواره «شهود قدسی» كه به‌همت جهاددانشگاهی فارس و سازمان قرآنی دانشگاهیان كشور برگزار شد را یادآور شد و گفت:‌ این جشنواره یك نمونه از فعالیت‌های موفق ایكنا و جهاددانشگاهی است كه امیدواریم ما نیز بتوانیم هم در اجرای آن همكاری داشته و هم این برنامه را در شهرستان مرودشت اجرا كنیم.
امام جمعه مرودشت تأكید كرد: قطعاً جشنواره «شهود قدسی» زیبایی‌ها و جذابیت‌های خاص خود را دارد زیرا عرصه‌ای برای هنرنمایی هنرمندان كشورمان در عرصه‌های مختلف است كه امیدواریم با همفكری بتوانیم بستر این جشنواره را در مرودشت فراهم كنیم.

اشاره به فعالیت جهاددانشگاهی در مرودشت
وی با بیان اینكه جشنواره «شعر باران» نیز می‌تواند یكی از شاخه‌های جشنواره «شهود قدسی» باشد، به فعالیت‌های جهاددانشگاهی در شهرستان مرودشت اشاره كرد و گفت: بحمد الهی در حوزه آموزش تحول خوبی در شهرستان مرودشت داشتیم و نوع آموزش‌هایی كه جهاددانشگاهی در این شهرستان ارائه می‌دهد شاید از عهده هر نهاد دیگری برنیاید و اگر ابزارها و توانمندی‌های جهاد نبود شاید این كارها عقیم می‌ماند.
آقایی با یادآوری اینكه اخیراً جلسه شورای اداری مرودشت در جهاددانشگاهی این شهرستان برگزار شد، گفت: بحمد الهی اكنون فضای خوبی در شهرستان حاكم بوده و نگاه شهرستان به خدمات جهاددانشگاهی خوب است.
امام جمعه مرودشت به مشكل مكان جهاددانشگاهی شعبه مرودشت نیز اشاره كرد و قول مساعد داد كه در این زمینه همكاری خوبی داشته باشد.
انتهای پیام

captcha