امام جمعه مرودشت خبرنگار افتخاری ایكنا شد
کد خبر: 3818819
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳

امام جمعه مرودشت خبرنگار افتخاری ایكنا شد

گروه اجتماعی ــ طی مراسمی با حضور رئیس جهاددانشگاهی فارس كارت خبرنگار افتخاری خبرگزاری ایكنا به امام جمعه مرودشت اهدا شد.

به گزارش ایكنا از فارس، مظاهر بابایی، رئیس جهاددانشگاهی فارس همراه با جواد جوكار، معاون پشتیبانی جهاددانشگاهی و زهرا عسكری، سردبیر خبرگزاری ایكنا شعبه فارس و علیرضا بشیری، مدیر روابط عمومی جهاددانشگاهی فارس، طاهره بشارتی، مسئول جهاددانشگاهي مرودشت امروز، 22 خردادماه با حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی آقایی، امام جمعه شهرستان مرودشت دیدار و گفت‌وگو كرد.
این دیدار به منظور معرفی فعالیت‌های تنها رسانه قرآنی استان فارس و اهدای كارت خبرنگاری خبرگزاری ایكنا به امام جمعه مرودشت انجام شد.
در این دیدار بابایی به تشریحی از فعالیت‌های ایكنا و جهاددانشگاهی پرداخت و تأكید كرد كه فعالیت‌های ایكنا افتخاری برای جهاددانشگاهی است.
وی خواستار همكاری امام جمعه مرودشت از فعالیت‌های جهاددانشگاهی و خبرگزاری ایكنا در این شهرستان شد تا فعالیت‌های قرانی و مذهبی مرودشت به خوبی در این رسانه منعكس شود.
همچنین حجت‌الاسلام آقایی نیز از این درخواست بسیار استقبال كرد و بر لزوم حمایت از خبرگزاری ایكنا تأكید كرد و گفت: فعالیت‌های ایكنا افتخاری برای نظام جمهوری اسلامی بوده و تقدس دارد.
در پایان این دیدار نیز كارت خبرنگار افتخاری ایكنا به حجت‌الاسلام آقایی،‌ امام جمعه مرودشت اهدا شد.
يادآور می‌شود، مرودشت يكی از بزرگترين شهرستان‌های فارس است كه در 45 كيلومتری شمال شيراز قرار دارد. 
انتهای پیام

captcha