ثبت‌نام مدارس قرآن و مراکز مهدقرآن و پیش‌دبستانی ثارالله(ع) آغاز شد
کد خبر: 3818267
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱

ثبت‌نام مدارس قرآن و مراکز مهدقرآن و پیش‌دبستانی ثارالله(ع) آغاز شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر اجرایی مؤسسه موقوفه مکتب‌القرآن ثارالله(ع)، از آغاز روند ثبت‌نام مدارس ابتدایی و متوسطه و مراکز مهد قرآن و پیش‌دبستانی ثارالله(ع) خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام قاسم مهیمنی،‌ مدیر اجرایی مؤسسه موقوفه مکتب‌القرآن ثارالله(ع) امروز، 20 خردادماه در جمع خبرنگاران گفت: ثبت‌نام مدارس ابتدایی و متوسطه و مراکز مهد قرآن و پیش‌دبستانی ثارالله(ع) وابسته این مؤسسه آغاز شد.
وی با شاره به لزوم تعلیم و تربیت همزمان در روند آموزشی مدارس قرآن گفت: از ابتدای راه‌اندازی مدارس غیرانتفاعی مکتب‌القرآن ثارالله(ع) با هدف تقویت بنیه علمی و تربیت دینی دانش‌آموزان شکل گرفته است و به حمد الهی تاکنون موفقیت‌های بسیاری در سطح استان فارس کسب شده است.
مهیمنی افزود: کسب مقام‌های برتر در المپیادهای علمی و مسابقات قرآنی و فرهنگی استان توسط دانش‌آموزان نخبه از افتخارات این مدارس قرآنی است.
وی بیان كرد: دوره‌های آموزشی و تقویتی و المپیادهای علمی در طول سال تحصیلی ویژه دانش‌آموزان و همچنین کارگاه‌های تربیتی و مشاوره جهت والدین نیز برگزارمی‌شود.
مدیر اجرایی مؤسسه موقوفه مکتب‌القرآن ثارالله(ع) یادآور شد: والدین می‌توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 07136270348- 0715272055- 07152722174 و 07152720112 تماس حاصل كنند.
انتهای پیام

captcha