زمان‌بندی برگزاری مسابقات قرآن اوقاف در شهرستان‌های فارس اعلام شد
کد خبر: 3818206
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷

زمان‌بندی برگزاری مسابقات قرآن اوقاف در شهرستان‌های فارس اعلام شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ زمان‌بندی مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف در شهرستان‌های استان فارس اعلام شد.

حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی، مدیركل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با بیان اینكه مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف از ابتدای هفته جاری در شهرستان‌های فارس در دو بخش بانوان و آقایان آغاز شده است، گفت: مسابقات شهرستان جهرم طی روزهای 18 و 19 خردادماه برگزار شد.
وی افزود: در شهرستان لارستان نیز این مسابقات امروز، 20 خردادماه در حرم امامزاده میرعلی‌بن الحسین(ع) در دو بخش بانوان و آقایان آغاز شده است ضمن اینكه متسابقان شهر اوز نیز همراه با متسابقان لارستان آزمون می‌دهند.
موسوی با بیان اینكه این مسابقات فردا، 21 خردادماه در سه شهرستان فارس برگزار خواهد شد، گفت: شهرستان ارسنجان این مسابقات را فردا در مؤسسه قرآنی كوثر هدایت فرقان، بخش بانوان شهرستان سپیدان در دارالقرآن الغدیر، بخش آقایان هم در اداره اوقاف و شهرستان كوار نیز در جامعةالقرآن این مرحله از مسابقات قرآن برگزار خواهد كرد.
مدیركل اوقاف و امور خیریه فارس ادامه داد: مسابقات بخش بانوان شهرستان داراب در روز 22 خردادماه در مؤسسه بیت‌الاحزان شهرستان مصیری و بخش آقایان نیز در حرم امامزاده ابوالقاسم(ع) برگزار می‌شود.
وی با بیان اینكه در روز 23 خردادماه جاری این مسابقات در 16 شهرستان فارس برگزار خواهد شد، گفت: مسابقات شهرستان‌‌های آباده و اقلید در این روز در محل دارالقرآن نور آباده و مسابقات شهرستان‌های بوانات و خرم‌بید نیز در جامعةالقرآن خرم‌بید و مسابقات شهرستان‌های استهبان و نی‌ریز در دارالقرآن امامزاده پیرمراد(ع) استهبان برگزار خواهد شد.
موسوی اضافه كرد: مسابقات شهرستان رستم در این روز در كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان این شهرستان و شهرستان ممسنی در مؤسسه بیت‌الاحزان و حسینیه ثارالله(ع) این شهرستان برگزار می‌شود.
مدیركل اوقاف فارس اظهار كرد: مسابقات شهرستان فسا در این روز در حرم امامزاده شاهزاده قاسم(ع)، شهرستان مرودشت و بیضا در دارالقرآن امام خمینی(ره) مرودشت برگزار خواهد شد.
وی گفت: همچنین مسابقات شهرستان‌های قیروكارزین و خنج و فیروزآباد در همین روز در حرم امامزاده سید‌تاج‌الدین محمد(ع) قیر و مسابقات بخش آقایان شهرستان كازرون در اداره اوقاف این شهرستان در روز 23 خرداد و بخش بانوان هم در حرم امامزاده یحیی در روز 24 خردادماه برگزار خواهد شد.
موسوی یادآور شد: مسابقات شهرستان شیراز طی روزهای 23 و 24 خردادماه جاری برگزار خواهد شد كه حرم سیدعلاءالدین حسین(ع) میزبان مسابقات آقایان و حرم شاه داعی الی‌الله میزبان مسابقات بانوان است.
مدیركل اوقاف فارس گفت: مسابقات بخش آقایان شهرستان فراشبند در روز 23 خردادماه در اداره اوقاف و بخش بانوان در روز 24 خردادماه در امامزاده یحیی(ع) این شهرستان و مسابقات سروستان نیز در روز 24 خردادماه در حسینیه سیدالشهدا(ع) این شهرستان برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha