«بهشت احمدی» در بحران‌ها تاب‌آور باشد
کد خبر: 3818004
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶

«بهشت احمدی» در بحران‌ها تاب‌آور باشد

گروه اجتماعی ـ معاون شهردار شیراز با بیان اینكه با رفع نقاط ضعف می‌توان آرامستان بهشت احمدی را به عنوان یکی از نیازهای اساسی کلانشهر شیراز به بهره‌برداری کامل رساند، بر لزوم تاب‌آوری این مجموعه در بحران‌ها تأکید کرد.

به گزارش ایكنا از فارس، حسین آرگیو، معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز امروز، 19 خردادماه در بازدید از آرامستان بهشت احمدی، بر رفع نقاط ضعف تا جایی که مردم به جز غم از دست دادن عزیز، مشکلی در انجام امور شرعی و روال اداری نداشته باشند، تاکید کرد.
وی با بیان اینکه راه‌اندازی کنارگذر شمال شرق و تقاطع غیرهمسطح زیباشهر به کارفرمایی وزارت راه و شهرسازی تاثیر بسزایی در مقبول افتادن این محل از سوی شهروندان دارد، گفت: در حال حاضر از شمال محله سعدی امکان دسترسی فراهم است اما مسیر مناسب‌تر برای دسترسی از غرب شیراز بهره‌برداری از بزرگراه کنارگذر شرق است که افتتاح آن باید تسریع شود.
آرگیو در بخش دیگری از سخنانش بر لزوم تاب‌آوری این مجموعه در بحران‌ها تاکید کرد و گفت: ساخت سردخانه بزرگ آرامستان مراحل نهایی احداث و تجهیز را طی می‌کند که به زودی آماده راه‌اندازی و افتتاح خواهد بود.
وی با اشاره به منحصر به‌فرد بودن این سردخانه در کشور و حتی خاورمیانه از نظر تجهیزات، کارکرد فنی و وسعت، افزود: با راه‌اندازی پست برق و اتوماسیون پیشرفته، پایش لحظه‌ای سردخانه به دلیل اهمیت موضوع صورت خواهد گرفت.
معاون شهردار شیراز ساخت پد بالگرد، جایگاه پمپ بنزین، ساختمان استقرار دائمی ادارات مختلف در کنار مدیریت شهری و تکمیل سایر زیرساخت‌های مورد نیاز را از عوامل موثر در بهبود عملکرد آرامستان بهشت احمدی شیراز توصیف کرد.
انتهای پيام

captcha