فعالیت‌های قرآنی فارس توسعه می‌یابد
کد خبر: 3815235
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸

فعالیت‌های قرآنی فارس توسعه می‌یابد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از تدوین طرح و پروپوزالی به‌منظور توسعه فعالیت‌های قرآنی این استان خبر داد و گفت: این را به شورای فرهنگ عمومی ارائه خواهیم داد.

صابر سهرابی، مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با یادآوری اینكه بعد از انحلال شورای توسعه فرهنگ قرآنی در استان، فعالیت‌های قرآنی ذیل شورای فرهنگ عمومی ادامه می‌یابد، گفت: بعد از این قضیه دو كارگروه برای فعالیت‌های قرآنی استان تشكیل دادیم.
وی افزود: هم‌اكنون با همكاری جمعی از فعالان متخصص قرآنی در حال تهیه پروپوزولی برای ارائه در شورای فرهنگ عمومی هستیم كه در آن برای توسعه برنامه‌های قرآنی استان برنامه‌ریزی شده است.
سهرابی با بیان اینكه اگر این پروپوزال مصوب شود، توسعه فعالیت‌های قرآنی ادامه خواهد داشت‌، گفت: این طرح‌ها را از محل بودجه‌های قرآنی كه از قبل وجود دارد، اجرا خواهیم كرد.
مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در بخش دیگری از سخنان خود به بودجه‌های قرآنی كه در سال گذشته از سوی این اداره‌كل تخصیص یافت، اشاره كرد و گفت: در سال گذشته 200 میلیون تومان مؤسسه بیت‌الاحزان دریافت كرد.
وی اضافه كرد: همچنین در بخش جشنواره‌های قرآنی كه در سال گذشته اجرا كردیم قریب 250 تا 300 میلیون هزینه كردیم كه جزو بودجه‌های قرآنی این اداره‌كل محسوب می‌شود.
انتهای پیام

captcha