1200 كانون مساجد فارس؛ میزبان سوگواران مولا و نیایشگران شب‌های قدر
کد خبر: 3814901
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵

1200 كانون مساجد فارس؛ میزبان سوگواران مولا و نیایشگران شب‌های قدر

گروه اجتماعی ـ مدیر ستاد هماهنگی كانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس از برگزاری مراسم سوگواری سالروز شهادت حضرت علی(ع) و احیای شب‌های قدر در بیش از 1200 كانون شهری و روستایی این استان خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام حسین امیدی، مدیر ستاد هماهنگی كانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس امروز، 5 خردادماه در جمع خبرنگاران گفت: یكی از مهم‌ترین اقدامات كانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد برگزاری مراسم‌های مذهبی و انقلابی است.
وی از برگزاری مراسم سوگواری سالروز شهادت حضرت علی(ع) و احیای شب‌های قدر در بیش از 1200 كانون شهری و روستایی این استان خبر داد و افزود: به‌منظور ترویج فرهنگ علوی و انس و الفت جوانان و نوجوانان با ائمه اطهار(ع) همزمان با شهادت امیرمؤمنان حضرت علی (ع) زیارت امین‌الله در روز 21 ماه مبارک رمضان مصادف با شهادت آن امام همام در کانون‌های مساجد قرائت می‌شود که با مرثیه‌خوانی و عزاداری همراه خواهد بود.
امیدی اظهار كرد: در روایات و سخنان بزرگان دینی، آموختن علم نیز در شب ‌ای قدر سفارش شده است که در این شب‌های پرفیض ائمه جماعات کانون‌های مساجد به تفسیر آیات وحی می پردازند.
مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی و هنری مساجد فارس یادآور شد: مراسم احیای شب نوزدهم ماه مبارک رمضان نیز در کانون‌های مراسم با حضور ارادتمندان اهل بیت(ع) برگزار شد.
انتهای پیام

captcha