رسیدگی به موقع پرونده‌های حقوقی اوقاف در دستور کار دادگستری مازندران
کد خبر: 3814886
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳

رسیدگی به موقع پرونده‌های حقوقی اوقاف در دستور کار دادگستری مازندران

گروه اجتماعی - رئیس کل دادگستری مازندران، گفت: در راستای حفظ بیت المال و امورات عام‌المنفعه، رسیدگی مطلوب و به موقع پرونده‌های حقوقی اوقاف در دستور کار قرار دارد.

رسیدگی به موقع پرونده‌های حقوقی اوقاف در دستور کار دادگستریبه گزارش ایکنا از مازندران به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران، صبح امروز پنجم خردادماه در دیدار با حجت الاسلام محمدصادق اکبری، رئیس کل جدید دادگستری مازندران،  گزارشی از خدمات اوقاف در حوزه اجرای نیات واقفین، وضعیت حقوقی و ثبتی پرونده های وقفی ارائه کرد.

در ادامه حجت‌الاسلام اکبری، رئیس کل دادگستری مازندران، گفت: وقف سنت حسنه‌ای است که باید از آن نگهداری کنیم و در ترویج این فرهنگ و سنت نیک بکوشیم.

وی با اشاره به اینکه باید شکوه و عظمت وقف روز به روز افزوده شود، تصریح کرد: همه ما نسبت به موقوفات امین هستیم و امین هم شأنش امانتداری است.
رئیس کل دادگستری مازندران، گفت: وظیفه شرعی و قانونی ما این ست که با همه توان از این سنت حسنه وقف حمایت نموده و با متعرضین به موقوفات برخورد شود و پدیده موقوفه خواری از بین برود.
اکبری تاکید کرد: در راستای حفظ بیت المال و امورات عام‌المنفعه، رسیدگی مطلوب و به موقع پرونده‌های حقوقی اوقاف در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام

captcha