بررسی ضرورت اصلاح ساختار اقتصادی در شماره جدید «آیت ماندگار»
کد خبر: 3814882
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶

بررسی ضرورت اصلاح ساختار اقتصادی در شماره جدید «آیت ماندگار»

گروه اقتصاد ــ هفتاد و هفتمین شماره دوهفته نامه «آیت ماندگار» منتشر شد. در این شماره ضرورت اصلاح ساختار اقتصادی کشور بررسی شده است.

بررسی ضرورت اصلاح ساختار اقتصادی در شماره جدید «آیت ماندگار»

به گزارش ایکنا، نمایندگان مجلس در این شماره و در مطلبی با عنوان «سیل غارت‌گر اومد!» به برسی ابعاد سیل اخیر پرداخته‌اند.غلامعلی جعفرزاده‌ایمن‌آبادی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نیز در گفت‌وگوی تفصیلی  به ضرورت توجه دولت به فرصت طلایی اصلاح ساختار اقتصادی  پرداخته است.

«استان چهاردهم یا کشوری مستقل؟؛ نگاهی به تاریخچه بحرین»، « پایان انتظار ۶۱ ساله برای قربانیان اسیدپاشی؛ تشدید مجازات اسیدپاش‌ها»، «تخریب عمدی میراث یک جرم جنگی است» و «به بهانه روز بزرگداشت عمر خیام؛ شاعرِ حکیم»، دیگر مطالب این شماره هستند.

«کوتاه‌تر از عشق، بلندتر از دوست داشتن» نیز عنوان سرمقاله این شماره به قلم امیرحسین مصلی، سردبیر نشریه است. «کلمات معجزه‌گر در ارتباطات» و «مدیریت بحران یا بحران مدیریت؟» عنوان یادداشت‌های این شماره به قلم محمدحسن سرائی و حسین رضازاده است.

یادآور می‌شود، دوهفته‌نامه «آیت ماندگار» به مدیرمسئولی محمد آیتی و سردبیری امیرحسین مصلی نیمه اول و دوم هر ماه منتشر می‌شود.

برای تهیه نسخه اینترنتی شماره‌های پیشین این دوهفته نامه به سایت آیت ماندگار مراجعه کنيد.

انتهای پیام

captcha