عاشقانه کارکردن تراز حکومت علوی است
کد خبر: 3814872
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹

عاشقانه کارکردن تراز حکومت علوی است

گروه سیاست و اقتصاد ــ عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: امیرالمؤمنین(ع) در فراز پنجم خود خطاب به مالک فرمود‌ ای مالک‌! ای کسی که حکومت مصر را در دست گرفتی قلب خود را پرکن از مهربانی و محبت نسبت به مردم و این نشان می‌دهد که عاشقانه کار کردن تراز حکومت علوی است.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله محمود محمدی‌عراقی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، امروز، 5 خرداد در جلسه درس اخلاق که با حضور مدیران و مسئولان در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: اگرچه زمان حضرت علی(ع) را درک نکردیم اما کلمات آن حضرت در بین ما هست و جا دارد مسئولینی که می‌خواهند اجرا کننده نظام و حکومت اسلامی باشند آن را اسوه و الگوی خود قرار دهند.
وی با بیان اینکه زیباترین کتاب‌ها در وصف امام علی(ع) توسط غیرمسلمان‌ها نوشته شده افزود: جرج جرداق و دیگر نویسندگان مسیحی درخصوص کرامات آن حضرت کتاب‌های مختلفی نوشتند.
آیت‌الله محمدی‌عراقی تصریح کرد: با اینکه به دوستان امیرالمؤمنین(ع) اجازه نداند فضائل ایشان را بیان کنند و دشمنان هم آن فضائل را کتمان کردند اما می‌بینیم که دنیا از فضائل امام علی(ع) پر است و نمی‌توان خورشید حقیقت را پنهان کرد.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی درادامه به پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و اظهار کرد: در زمانی که تحلیل‌گران و آینده پژوهان اتفاق نظر داشتند که هیچ حاکمیت دینی دیگر در دنیا به وجود نخواهد آمد، دیدند که انقلابی به نام خدا و رهبری انسانی الهی همانند امام(ره) در ایران به پیروزی رسید.
وی گفت: امروز شاهدیم که با تمام دشمنی‌ها انقلاب چهل سال با افتخار را پشت سرگذاشت و وارد گام دوم شده است.
آیت‌الله علما به بیانیه گام دوم انقلاب نیز اشاره و اظهار کرد: در این بیانیه رهبر انقلاب اسلامی ضعف‌های خود را می‌پذیرد و آن‌ها را اصلاح می‌کند.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: اگر تمام مسئولین خدا را در اعمال و رفتار خود ناظر بدانند بسیار در امورات راهگشا خواهد بود.
انتهای پیام

captcha