ایلام برای میزبانی از ۵ میلیون زائر اربعین آماده شود
کد خبر: 3814798
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵

ایلام برای میزبانی از ۵ میلیون زائر اربعین آماده شود

گروه اجتماعی ــ استاندار ایلام با تأکید بر اینکه جهت جلوگیری از تراکم جمعیت و ترافیک سنگین باید راه پایانه برکت کاملاً جدا شود، تصریح کرد: امسال بین ۴ تا ۵ میلیون نفر تردد زوار در استان داریم و اگر تمهیدات لازم برای این حجم عظیم جمعیت در نظر گرفته نشود مدیریت کار بسیار سخت خواهد و مشکل پیش خواهد آمد.

ایلام خود را برای میزبانی از 5 میلیون زائر اربعین آماده کند
به گزارش ایکنا از ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی، استاندار ایلام، امروز، پنجم خرداد ماه در حاشیه نشست قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان ایلام اشاره‌ای به موضوع اربعین کرد و از روند کند کارها انتقاد و اظهار کرد: اربعین امسال قطعاً باشکوه‌تر از سال  گذشته خوادهد بود و باید تمهیدات لازم برای آن در نظر گرفته شود.
وی با تأکید بر اینکه جهت جلوگیری از تراکم جمعیت و ترافیک سنگین باید راه پایانه برکت کاملاً جدا شود، تصریح کرد: امسال بین ۴ تا ۵ میلیون نفر تردد زوار در استان داریم و اگر تمهیدات لازم برای این حجم عظیم جمعیت در نظر گرفته نشود مدیریت کار بسیار سخت خواهد و مشکل پیش خواهد آمد.
وی در ادامه با تأکید بر این که امور مختص به اربعین نباید به هیچ‌وجه متوقف شود، گفت: به هر طریق ممکن باید پروژه‌ها ادامه پیدا کند و منابع را به شکلی مدیریت کرد که تا ایام اربعین به سرانجام برسند.
سلیمانی‌دشتکی در ادامه ضمن تاکید بر این مهم که هیچ عذر و بهانه‌ای بر سر انجام نشدن برنامه‌های اربعین پذیرفته نیست، ادامه داد؛ اربعین آبروی ماست و همه ما باید نسبت به آن تعهد و اهتمام جدی داشته باشیم.
انتهای پیام
captcha