تشریح فعالیت‌های کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در ماه رمضان
کد خبر: 3814796
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴

تشریح فعالیت‌های کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در ماه رمضان

گروه اجتماعی ــ معاون توسعه مشارکت‌‌های مردمی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشریح برنامه‌های کمیته امداد استان، از مردم خیر و نیکوکار جهت مشارکت در برنامه‌‌ها دعوت کرد.

تشریح فعالیت‌های کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در ماه رمضان

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، علی حسن مظاهری، معاون توسعه مشارکت‌‌های مردمی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد امروز، پنجم خردادماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: رمضان برترین ماه سال، ماه نزول کتاب آسمانی، توفیق روزه گرفتن، تقویت تقوا، آرامش روح و روان، بهار قرآن و مساوات بین غنی و فقیر است.
وی افزود: در این ماه پرفضیلت انسان روزه‌ دار در هنگام گرسنگی و تشنگی فقرا را یاد می‌‌کند و درنتیجه به کمک آن‌‌ها می‌‌شتابد.
معاون توسعه مشارکت‌‌های مردمی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کمیته امداد به‌ عنوان متولی امور محرومان و نیازمندان، تسهیل گر ارتباط مردم شریف با نیازمندان بی‌ بضاعت است، اضافه کرد: این نهاد در ایام ماه مبارک رمضان با تدارک برنامه‌‌های جامع این بستر را برای مردم نیکوکار فراهم کرده تا با رعایت کرامت افراد و احترام خانواده‌ها، از نیازمندان در ماه مبارک دستگیری کنند.
مظاهری بیان کرد: اطعام نیازمندان در دو قالب سبد کالا، تهیه و توزیع غذای گرم، سرکشی خیرین و مسئولان دستگاه‌‌ها و ادارات از خانواده‌‌های ایتام و نیازمندان در ماه مبارک رمضان، آشنایی با مشکلات اقتصادی این خانواده‌‌ها و کمک به آنان از اساسی‌‌ترین برنامه‌‌ها در این ماه پرفیض و برکت است.
وی حامی یابی برای ایتام و فرزندان محسنین را از دیگر برنامه‌‌های این نهاد در ماه رمضان اعلام و تصریح کرد: هر فرد خیر می‌‌تواند حداقل یک نفر فرزند یتیم و محسنین را کفالت کرده و ماهیانه مبلغی برای آنان واریز کند.
معاون توسعه مشارکت‌‌های مردمی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ضمن دعوت از مردم برای مشارکت در جهت یاری نیازمندان، جمع‌ آوری نذورات و صدقات، کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، کمک در قالب وام قرض‌ الحسنه از طریق صندوق امداد ولایت جهت نیازمندان، جمع‌ آوری و توزیع فطریه و کفارات را از دیگر برنامه‌‌های اجرایی کمیته امداد در ماه رمضان عنوان کرد.
مظاهری خاطرنشان کرد: درگاه‌‌های ارتباطی متعددی برای ارتباط و کمک مردم شریف، خیرین، نیکوکاران و مسئولان در کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد تعریف‌ شده است.
وی عنوان کرد: دفاتر کمیته امداد و مسئولان این نهاد در سراسر استان در ماه مبارک رمضان جهت ارتباط حضوری، تلفنی و همراهی مسئولان سایر دستگاه‌‌ها، خیرین و نیکوکاران در سرکشی از خانواده‌‌های ایتام و نیازمندان آمادگی دارند.
معاون توسعه مشارکت‌‌های مردمی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آمادگی مراکز نیکوکاری در مساجد و محلات شهری و روستاهای استان جهت جمع‌‌آوری کمک‌‌های مردمی برای نیازمندان، یادآور شد: درگاه‌‌های پرداخت از طریق موبایل و اینترنت با کد *8877*074# ، شماره‌ حساب وجوه امانی کمیته امداد که از اول ماه مبارک رمضان تا پایان این ماه به این امر اختصاص داده می‌‌شود به شماره 0111585352001 در بانک ملی و پایگاه‌‌های جمع‌ آوری کمک کالایی دفاتر کمیته امداد در سراسر استان از دیگر راه‌‌های جمع‌ آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم خیر و نیکوکار برای نیازمندان است.
انتهای پیام

captcha