برگزاری مستمر جلسات توجیهی طرح تربیت حافظان
کد خبر: 3814751
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹

برگزاری مستمر جلسات توجیهی طرح تربیت حافظان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر اجرایی طرح تربیت حافظان قرآن شمال غرب تهران از برگزاری مستمر جلسات توجیهی این طرح در ایام مختلف سال خبر داد.

محمدمهدی خواجه محمودآباد، مدیر اجرایی طرح تربیت حافظان قرآن شمال غرب تهران، در گفت‌وگو با ایکنا؛ از تداوم مستمر ‌جلسات توجیهی ویژه مربیان این طرح قرآنی در طول سال خبر داد و گفت: به دلیل اینکه هر سال تعداد بسیار زیادی از دانش‌آموزان در سطح منطقه تحت پوشش طرح قرار می‌گیرند، نیاز است تا مربیان طرح همواره از آمادگی لازم در این زمینه برخوردار باشند.
خواجه محمودآباد تصریح کرد: سال گذشته تعداد چهار هزار دانش‌آموز در منطقه شمال غرب تهران تحت پوشش قرار داشتند که توانستیم این تعداد از دانش‌آموزان را علاوه بر حفظ جزء 30 قرآن کریم، با مفاهیم و معانی این جزء نیز آشنا کنیم.
مدیر اجرایی طرح تربیت حافظان قرآن شمال غرب تهران بیان کرد: تجربیاتی را که طی هر سال از اجرای طرح تربیت حافظان به دست می‌آوریم در طول برگزاری جلسات توجیهی در اختیار مربیان قرار می‌دهیم تا هرچه به‌روزتر در خدمت قرآن‌آموزان عزیز باشند.
خواجه محمودآباد در پایان اظهار کرد: امیدواریم امسال نیز همانند سال‌های گذشته بتوانیم با همکاری ادارات اوقاف و امور خیریه و آموزش و پرورش منطقه تعداد فراوانی از دانش‌آموزان را تحت پوشش قرار دهیم و گامی هرچند کوچک در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در مورد تربیت حفاظ قرآن برداریم.
انتهای پیام

captcha