اکران طرح‌های «سی عهد» ویژه ماه رمضان در ایستگاه متروی شیراز
کد خبر: 3814159
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶

اکران طرح‌های «سی عهد» ویژه ماه رمضان در ایستگاه متروی شیراز

گروه فرهنگی ـ رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز از اکران طرح‌های سی‌عهد ویژه ماه مبارک رمضان در گالری ایستگاه مترو نمازی شیراز خبر داد.

به گزارش ایکنا از فارس، ابراهیم گشتاسبی‌راد، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز امروز، 2 خردادماه از اکران طرح‌های سی‌عهد ویژه ماه مبارک رمضان در گالری ایستگاه مترو نمازی خبر داد و گفت: به بهانه ماه مبارک رمضان و در ایام این ماه پیام‌های فرهنگ شهروندی به صورت عهدهای روزانه مرور می‌شود.
وی افزود: در این طرح‌ها قراردادهایی با خودمان می‌بندیم که به بهانه این ماه مبارک از همان ابتدای ماه هر روز یک حرکت خوب انجام دهیم.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز با بیان اینکه سی عهد تعریف و یک کتابچه تحت عنوان عهدنامه طراحی شده است، گفت: این عهدها برگرفته از آموزه‌های دینی و اخلاقی و فرهنگ زندگی شهری در ابعاد مادی و معنوی پیش‌بینی شده است.
گشتاسبی‌راد با اشاره به اینکه سعی بر این است که سنت‌های پسندیده‌ای به کار گرفته شود که در بهبود زندگی شهری در کنار هم اثرگذار باشد، تاکید کرد: در همین راستا تمام طرح‌های سی‌عهد به مناسبت میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع) در گالری ایستگاه مترو نمازی در معرض دید شهروندان قرار می‌گیرد.
جمشید رضایی، معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز نیز در این باره اظهار کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان این عهدها روزانه در قالب تبلیغات محیطی روی بیلبوردهای شهر قرار می‌گیرد و همچنین در فضای مجازی منتشر و در قالب کتابچه نیز در مساجد و محافل معنوی ماه مبارک رمضان توزیع می‌شود.
وی با بیان اینکه از لحاظ بصری نحوه طراحی پیام ها به گونه ای است که نیاز به تامل دارد، گفت: هدف از این طراحی ارتقای سطح سواد بصری شهروندان شیراز به تناسب شهری است که داعیه‌دار پایتخت فرهنگی ایران زمین است.
انتهای پیام

captcha