جلسات قرآنی عاملی برای دستیابی به فرقان باشند
کد خبر: 3813922
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸

جلسات قرآنی عاملی برای دستیابی به فرقان باشند

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس با بیان اینكه امروز بیش از هر زمان دیگری احتیاج به فهم، بصیرت و معرفت قرآنی جهت رسیدن به معرفت و هدایت داریم، گفت: جلسات قرآنی باید عاملی جهت رسیدن به هدایت و فرقان باشند كه نتیجه چنین چیزی تشخیص حق از باطل و دستیابی به بصیرت است.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام محمد حاجی‌زاده، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس امروز، اول خردادماه در بازدید از كلاس‌های قرآنی ماه مبارك رمضان سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری احتیاج به فهم، بصیرت و معرفت قرآنی جهت رسیدن به معرفت و هدایت داریم.
وی با بیان اینكه جلسات قرآنی باید عاملی جهت رسیدن به هدایت و فرقان باشند كه نتیجه چنین چیزی تشخیص حق از باطل و دستیابی به بصیرت است، افزود: با معرفت و بصیرت است كه می‌توانیم در مسیر صحیح زندگی قرار بگیریم.
حاجی‌زاده ضمن گرامیداشت یاد شهید منصور بامداد گفت: امروز نیازمند الگوگیری از سیره شهدا هستیم چرا كه شهدا چیزی جز اخلاص و صداقت نداشتند و بدون وابستگی به دنیا، عنایت خداوند را نصیب خود كردند لذا الگوهای بسیار خوبی برای جوانان امروز هستند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس در ادامه سخنان خود به فعالیت‌های ماه مبارك رمضان سپاه اشاره كرد و گفت: مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس اقدام به برگزاری بیش از 32 جلسه قرآنی، 10 جلسه اخلاق، 4 جلسه قرآنی در بقاع متبركه شیراز همراه با سخنرانی اساتید حوزه و دانشگاه جهت افزایش سطح معنویت كاركنان سپاه كرده است.
وی در پایان تأكید كرد: جهت اثربخشی کلاس‌ها همه کمک كنند کلاس‌های معنوی و قرآنی خوب و پرباری داشته باشیم تا در برابر اقدامات و شبهات دشمنان هیچ خطری و گزندی فردی و سازمانی نصیب ما نشود.
شهاب احمدی، مسئول عقیدتی سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز نیز در این مراسم گفت: در طول ماه مبارک رمضان بیش از 50 جلسه قرآنی و اخلاقی برای كاركنان پایور و وظیفه این ناحیه از سپاه با هدف افزایش بصیرت دینی و انقلابی برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha