برنامه‌های دهه كرامت كيفی‌سازی شوند
کد خبر: 3813857
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱

برنامه‌های دهه كرامت كيفی‌سازی شوند

گروه اجتماعی ــ معاون فرهنگی و امور زائران حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) بر لزوم كيفی‌سازی برنامه‌های ايام دهه كرامت تأكيد كرد و گفت: بنا نداریم كه یك هزار برنامه در ایام دهه كرامت اجرا شود بلكه اگر دو برنامه محوری باكيفيت با همکاری همه دستگاه‌ها برگزار شود، قطعاً مطلوب خواهد بود.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام احمد سلامی، معاون فرهنگی و امور زائران حرم احمدبن موسی شاهچراغ(ع) امروز، اول خردادماه در نخستین جلسه بزرگداشت ستاد دهه کرامت که در سالن جلسات شهید آیت‌الله دستغیب این حرم مطهر برگزار شد، بر لزوم كيفی‌سازی برنامه‌های ايام دهه كرامت تأكيد كرد و گفت: بنا نداریم كه یك هزار برنامه در ایام دهه كرامت اجرا شود بلكه اگر دو برنامه محوری با كيفيت با همکاری همه دستگاه‌ها برگزار شود قطعاً مطلوب خواهد بود، همچنین اجرای برخی محتواها متناسب با دهه کرامت نبوده است که در برگزاری برنامه‌های امسال مورد توجه قرار گیرد.
وی با یادآوری اینكه مسئولیت ستاد دهه کرامت با اداره فرهنگ ارشاد و دبیری آن نیز بر عهده کانون مساجد فارس است، گفت: حضور مسئولان در جلسه امری مهم و ضروری است ما نیز یکی از کمیته‌ها هستیم و کمک به برگزاری می‌کنیم.
سلامی بر لزوم حضور نمايندگان‌ كميته‌هاي مختلف در جلسات اين ستاد تأكيد كرد و افزود: هنگامی که ما دغدغه برگزاری برنامه‌ها را در دهه کرامت داریم دیگران نیز باید دغدغه‌هایی داشته باشند، ملاک این است که جلسه ارزیابی باشد و نقاط قوت و ضعف شناسایی شود.
معاون حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) با بیان اینكه از هفته آینده باید هشت جلسه پیرامون ارزیابی برنامه‌ها برگزار شود، گفت: مسئولان کمیته‌ها موظف هستند هماهنگی‌ها را انجام دهند، برگزاری این جلسه برکاتی دارد اما باید یک جلسه کاربردی برگزار شود.
انتهای پیام

captcha