تقویت بخش اجتماعی بودجه شهرداری شیراز جهت كمك به اقشار آسیب‌پذیر
کد خبر: 3813599
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰

تقویت بخش اجتماعی بودجه شهرداری شیراز جهت كمك به اقشار آسیب‌پذیر

گروه اجتماعی ـ شهردار شیراز با تأكید بر لزوم توجه به اقشار آسیب‌پذیر جامعه گفت: در بودجه سال 98 شهرداری شیراز، جهت کمک به افراد نیازمند، بخش اجتماعی بودجه تقویت و افزایش یافته است.

به گزارش ایكنا از فارس، حیدر اسکندرپور، شهردار شیراز امروز، 31 اردیبهشت‌ماه در مراسم جشن رمضان که به‌همت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس و با حضور مددجویان تحت حمایت این نهاد برگزار شد، در توضیح همکاری شهرداری شیراز و کمیته امداد استان در توسعه عدالت اجتماعی گفت: شهرداری شیراز در تلاش است تا در تمام مناطق 11 گانه با رویکردی عدالت‌محور، توسعه شهری را انجام دهد.
وی افزود: همکاری خوبی بین کمیته امداد استان و شهرداری شیراز شکل گرفته است و شهرداری در کنار این نهاد خدمت‌رسان جهت کمک به نیازمندان و افراد تحت پوشش، گام برمی‌دارد. همچنین در جهت رفع مشکلاتی که اقشار آسیب‌پذیر با آن روبه‌رو هستند، مساعدت‌های لازم انجام شده است.
شهردار شیراز یادآور شد: در بودجه سال 98 شهرداری شیراز، جهت کمک به افراد نیازمند همچون خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد، بخش اجتماعی بودجه تقویت و افزایش یافته است.
وی، بهترین حال خوب زندگی را سهیم بودن در شادی مردم دانست و گفت: امیدوارم این حال خوب در زندگی تمامی مردم ساری و جاری باشد و خداوند به انسان‌ها این فرصت را بدهد که از مال و دارائی خود در جهت خیر استفاده کنند.
اسکندرپور در پایان گفت: با هماهنگی مدیر کل امداد فارس، از طرف شورای شهر و شهرداری شیراز حداقل 500 بسته غذایی کامل به خانوارهای تحت حمایت اهدا می‌شود.
انتهای پیام

captcha