همكاری كانون‌های مساجد فارس با فنی‌ و حرفه‌ای برای توانمندسازی بانوان بدسرپرست
کد خبر: 3813234
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳

همكاری كانون‌های مساجد فارس با فنی‌ و حرفه‌ای برای توانمندسازی بانوان بدسرپرست

گروه اجتماعی ـ مسئول دبیرخانه كانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس از همکاری و تعامل با سازمان فنی و حرفه‌ای استان در راستای طرح ملی توانمندسازی بانوان با هدف توسعه کسب و کار و اشتغال بانوان بدسرپرست در این استان خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام حسین امیدی، مسئول دبیرخانه كانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس امروز، 30 اردیبهشت ماه در دیدار با نماینده وزارت کشور در طرح اشتغالزایی زنان بدسرپرست استان فارس اظهار کرد: کانون‌های مساجد در سال جاری برنامه‌های متنوعی در راستای توجه به شعار سال دارد.
وی با اشاره به نام‌گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی ) با عنوان «رونق تولید» افزود: کانون‌های فرهنگی ـ هنری ظرفیت بسیار بزرگی در راستای فرهنگ‌سازی و ایجاد بسترهای لازم فرهنگی و هنری در گسترش رونق تولید و حمایت از کالای ایرانی را دارند.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس با اشاره به اینکه توجه به بحث کارآفرینی یکی از برنامه‌های سال گذشته کانون‌های مساجد بوده است، اضافه کرد: یکی از محورهای کارآفرینی و برنامه‌های کانون‌ها توجه به شعار سال با حضور جوانان و نوجوانان و ایجاد کارگاه در کنار کانون‌های مساجد بود که گام‌های بسیار خوبی در روستا و شهرستان های استان برداشته شده است.
امیدی ادامه داد: تلاش خواهد شد که با برنامه‌های تبلیغی و فرهنگی و هنری با حضور اقشار مختلف به‌ ویژه نسل جوان گام‌های بزرگی در این حوزه برداشته شود.
وی با بیان اینکه بدون تردید تلاش در راستای حمایت از اعضای کانون‌های مساجد کارآفرین و فعال در حوزه کارآفرینی در سال جاری موردتوجه خواهد بود، گفت: در سال جاری با همت کانون فرهنگی ـ هنری نور، همکاری و تعامل با سازمان فنی و حرفه‌ای استان در راستای طرح ملی توانمندسازی بانوان با هدف توسعه کسب و کار و اشتغال بانوان اجرا می‌شود.
مسئول دبیرخانه كانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس اضافه كرد: در این طرح مساجد به عنوان اماکن مورد اطمینان محله و محور تحولات اجتماعی جهت آموزش این طیف مخاطب همکاری شایسته‌ای خواهند داشت.
نادری، نماینده وزارت کشور در طرح اشتغالزایی زنان بدسرپرست با محوریت مناطق محروم و کم برخوردار در استان فارس نیز در این دیدار گفت: بی شک رونق تولید و کارآفرینی برای بانوان یک فرصت بسیار خوب است که کانون‌های فرهنگی ـ هنری نقش مهمی در راستای فرهنگ‌سازی در این زمینه دارند.
وی خواستار همکاری هر چه بیشتر کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد در زمینه توسعه اشتغالزایی به‌ویژه در حوزه بانوان شد و افزود: در سال حمایت از رونق تولید انتظار می‌رود که مسئولان حمایت ویژه‌ای در بحث طرح ملی توانمندسازی بانوان با عنوان هر خانه یک کارخانه داشته باشند.
انتهای پيام

captcha