پلیس، اخلاق كریمانه نسبت به مردم داشته باشد
کد خبر: 3811949
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹
آقایی:

پلیس، اخلاق كریمانه نسبت به مردم داشته باشد

گروه اجتماعی ـ امام جمعه مرودشت با بیان اینكه نیروی انتظامی در تمام شئون زندگی نقش‌آفرینی دارد، گفت: انتظاری كه از ناجا می‌رود كه البته محقق هم شده، این است که همچون پیامبر رحمت، رأفت و مهربانی و اخلاق کریمانه نسبت به مردم داشته باشد.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی آقایی، امام جمعه مرودشت امروز، 25 اردیبهشت‌ماه در جمع کارکنان پلیس این شهرستان، حضور نیروی انتظامی در همه صحنه‌ها را چشمگیر و تأثیرگذار عنوان کرد و گفت: نیروی انتظامی در همه شئون زندگی نقش‌آفرینی دارد و این نشان از رحمت الهی است.
وی افزود: انتظاری که از نیروی انتظامی می‌رود و تحقق هم شده، این است که همچون پیامبر رحمت، رأفت و مهربانی و اخلاق کریمانه نسبت به مردم داشته باشد تا مردم امنیت و آرامش را در نام و کنار پلیس احساس کنند.
آقایی بیان كرد: پلیس به‌تنهایی متولی امنیت نیست بلکه امنیت فرایندی است که حاصل چندین دستگاه است و حمایت دستگاه‌ها در این عرصه مهم‌ترین تاثیر را خواهد داشت.
امام جمعه مرودشت، اعتقاد به خدا، التزام به ولایت فقیه، تلاش برای ارائه خدمات بی منت به مردم را از جمله ویژگی‌های پلیس جامعه اسلامی دانست و افزود: نیروی انتظامی مظهر اقتدار جامعه اسلامی است و این اقتدار در مواجهه با قانون‌شکنان بسیار قاطع و در برابر مردم مقتدر همراه با عطوفت و مهربانی است.
وی خدمت صادقانه پلیس به شهروندان را قابل تقدیر دانست و افزود: ایستادگی پلیس در بحران‌ها و هدایت و مدیریت آن در مقاطع مختلف با صبوری و اخلاق نیکو صورت گرفته است.
آقایی با بیان اینکه مهربانی در عین اقتدار ویژگی خاص پلیس است، گفت: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) پلیس باید با اقتدار و یار مهربان مردم باشد.
انتهای پیام

captcha