فراخوان مسابقه عکس «روایت گِل و دِل» منتشر شد
کد خبر: 3811122
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲

فراخوان مسابقه عکس «روایت گِل و دِل» منتشر شد

گروه جامعه ــ مسابقه عکس «روایت گِل و دِل» با محوریت همدلی مردم و مسئولین در رویدادهای طبیعی و واقعه سیل برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی، نخستین دوره مسابقه عکاسی «روایت گِل و دِل» در قالب قرارگاه فرهنگی حمایت از سیل‌زدگان و با هدف به تصویر کشیدن مسئولیت اجتماعی و همدلی مردم و مسئولین در مواجهه با خسارت‌های سیلی که نوروز امسال دامن گیر برخی مناطق کشور  شد، برگزار می‌شود.

سازمان زیباسازی شهرداری تهران، سازمان سراج، سازمان تبلیغات اسلامی، مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، صدا‌وسیما، خانه عکاسان ایران، فرهنگسرای ابن‌سینا و شرکت داده گستر عصر نوین‌(های‌وب) و کانون انجمن‌های صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران از جمله مشارکت‌کنندگان در برگزاری این مسابقه هستند.

شرکت در مسابقه از طریق سایت فرهنگسرای رسانه

 علاقه‌مندان باید عکس‌های خود را در هفت محور «سیل و امدادرسانی»، «نیروهای مسلح»، «سازمان‌های امدادرسانی»، «رسانه‌ها»، «احساسات و عواطف»، «مسئولیت اجتماعی کودک و خانواده» و «امید به زندگی» به پست‌الکترونیک فرهنگسرای رسانه ارسال کنند.

مهلت دریافت و داوری آثار

دریافت آثار مسابقه عکس «روایت گِل و دل» از ۲۳ اردیبهشت آغاز شده و تا ۲۰ خرداد‌ماه سال جاری، ادامه دارد. آثار ارسال شده به دبیرخانه این جشنواره، مستقر در فرهنگسرای رسانه، پس از بررسی و تأیید اولیه وارد مرحله داوری شده و فرآیند داوری آثار از ۲۰ تا ۲۵ خرداد‌ماه، انجام می‌شود.

در طی جلسات داوری، ۵۰ اثر برتر برای نمایش در نمایشگاه عکس «روایت گل ودل» انتخاب می‌شود و در مرحله نهایی داوری، از میان ۵۰ عکس برتر انتخاب شده، نفرات برگزیده معرفی می‌شوند. آثار نفرات برگزیده با رضایت کتبی صاحبان آن در یک نمایشگاه به نمایش درآمده و درآمد حاصل از فروش آن صرف امور سیل‌زدگان می‌شود. مراسم اختتامیه مسابقه روایت گِل و دل همراه با معرفی آثار برتر طی پنجم تیرماه سال جاری، برگزار می‌شود.

دبیر جشنواره، علی‌محمد اسماعیلی، رییس فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی و هیئت داوران نیز متشکل از سید احسان باقری، حامد جعفرنژاد، مجتبی کوچکی، حیدر رضایی و سید شهاب‌الدین واجدی است.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنند.

captcha