نقد اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران در «نشر خبر»
کد خبر: 3809009
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹

نقد اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران در «نشر خبر»

گروه هنر ــ تلاش آمریکا برای از بین بردن پسماندهای بمباران‌های خود در ویتنام، اختلافات میان ترزا می و پارلمان بریتانیا بر سر برگزیت و اقدام آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران، عنوان موضوعاتی است که در برنامه این هفته «نشر خبر» شبکه پرس تی وی مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش ایکنا این برنامه با نگاهی به تلاش آمریکا برای از بین بردن پایگاه‌های هوایی و پسماند بمباران‌های خود در کشور ویتنام، استفاده این کشور از ماده شیمیایی به نام «عامل نارنجی» در جنگ با ویتنام که منجر به بروز انواع سرطان و بیماری‌های مختلف برای مردم این کشور شده است را مورد بحث و گفتگو قرار می‌دهد.
در ادامه این برنامه، موضوع برگزیت و اختلافات میان ترزا می‌ و پارلمان بریتانیا بر سر خروج این کشور از اتحادیه اروپا و افزایش تنش‌ها در بریتانیا در هفته‌های اخیر بر سر این مسئله مورد تبادل نظر قرار می‌گیرد.
این برنامه همچنین به واکاوی اقدام دولت آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرداخته و به مرور اقدامات سپاه در مبارزه با تروریست‌ها و مقایسه آن با اقدامات ارتش آمریکا در این زمینه می‌پردازد.
«نشر خبر» به تهیه‌کنندگی النا فکلینا و اجرای لمبیت آپیک، یکشنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۸:۰۰ به وقت تهران به مدت ۱۰ دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می‌شود.
انتهای پیام
captcha