تشرف 250 هزار زائر هنگام تحویل سال در جوار بقاع متبرکه فارس
کد خبر: 3799399
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷

تشرف 250 هزار زائر هنگام تحویل سال در جوار بقاع متبرکه فارس

گروه اجتماعی ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس با بیان اینکه مراسم تحویل سال نو در 120 بقعه متبرکه این استان برگزار شد، گفت: در لحظه تحویل سال 250 هزار نفر در جوار بقاع متبرکه این استان حضور داشتند.

حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو، از تشرف 250 هزار نفر در جوار بقاع متبرکه این استان هنگام تحویل سال خبر داد.
وی با بیان اینکه مراسم تحویل سال نو در 120 بقعه متبرکه این استان برگزار شد که در آن هفت‌سین‌های معنوی برپا شدند، افزود: از این تعداد 62 مراسم تحویل سال به‌صورت ویژه برپا شد.
موسوی به ارائه آماری در این رابطه پرداخت و گفت: در حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز 5 هزار نفر و حرم علی‌بن حمزه(ع) شیراز یک هزار و 500 نفر هنگام تحویل سال نو حضور داشتند.
مدیرکل اوقاف فارس یادآور شد: همزمان با برگزاری آیین تحویل سال نو مراسم افتتاح خیمه‌های معرفت دینی طرح آرامش بهاری نیز با حضور زائران و مجاوران برگزار شد.
وی با یادآوری اینکه طرح آرامش بهاری تا 14 فروردین در بقاع متبرکه فارس دائر خواهد بود، گفت: بیشترین تعداد زائران در لحظه تحویل سال مربوط به آستان مقدس امامزاده شهید(ع) فراشبند و سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز بود که در هر کدام 5 هزار نفر حضور داشته‌اند.
انتهای پیام

captcha