محدودیت‌های ترافیکی ایام نوروز در جاده‌های فارس اعلام شد
کد خبر: 3799116
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱

محدودیت‌های ترافیکی ایام نوروز در جاده‌های فارس اعلام شد

گروه اجتماعی ـ رئیس پلیس راه شمالی استان فارس، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی در جاده‌های این استان را اعلام كرد.

به گزارش ایكنا از فارس، عبدالهاشم دهقانی، رئیس پلیس راه شمالی استان فارس امروز، 28 اسفندماه در تشریح محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیكی ایام نوروز در این استان بیان كرد: با توجه به افزایش تردد و حجم فزاینده سفر در تعطیلات نوروز 98 و به منظور افزایش ظزفیت تردد محورهای مواصلاتی، محدودیت‌های ترافیكی از روز 29 اسفندماه سال جاری تا پایان روز 16 فرودین ماه سال 98 در محورهای مواصلاتی به اجرا در می‌آید.
وی افزود: عبور و مرور انواع تریلر، كامیون و تانكرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی یا دارای مجوزهای مربوطه از این امر مستثنی بوده و ممنوعیت تردد این قبیل وسایل نقلیه فقط در راه‌هایی اعمال می‌شود كه مقررات یك طرفه شدن عبور و مرور در آن‌ها اجرا می‌شود و یا ممنوعیت تردد در طول سال دارند.
این مقام انتظامی از ممنوعیت تردد انواع تریلر، كامیون و كامیونت خبر داد و گفت: تردد وسایل نقلیه مذكور در محورهای محورهای یاسوج، اصفهان، بابا میدان، گچساران، نورآباد، بهبهان، كازرون، بوشهر و بالعكس از ساعت 7 صبح الی 10 شب مورخه 28 و 29 اسفند ماه امسال و 4، 12، 14، 15 و 16 فروردین سال 98 ممنوع است.
دهقانی اظهار كرد: حمل و نقل محمولات ترافیكی كه از قبل پروانه عبور گرفته‌اند، در کلیه محورهای استان فارس از ساعت 7 صبح امروز تا ساعت 7 صبح روز دوشنبه،‌ 5 فروردین سال آینده و از ساعت 7 صبح روز پنج‌شنبه، 8 فروردین تا ساعت 7 صبح روز یک شنبه 18 فروردین‌ماه سال آینده ممنوع است.
وی یادآور شد: تردد كلیه خودروهای ترانزیت مواد سوختی از امروز تا ساعت 7 صبح روز دوشنبه، 5 فروردین و ساعت 7 صبح روز پنج‌شنبه، 8 فروردین تا ساعت 7 صبح روز یکشنبه، 18 فروردین سال آینده ممنوع است .
رئیس پلیس راه شمالی استان فارس تأكید كرد: به منظور رعایت قانون و مقررات، جلوگیری از تخلفات و نهایتا رانندگی ایمن در جاده‌ها، پلیس برخورد قاطع و بدون اغماض با تخلفات راهنمایی و رانندگی و تشدید اقدامات کنترلی بر ناوگان مسافربری از طریق مقرهای پلیس راه، در تعطیلات نوروزی را در دستور كار خود قرار داده است.
انتهای پیام

captcha