حادثه تروریستی نیوزلند؛ نتیجه تبعیض نژادی غرب
کد خبر: 3799115
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵
حجت‌الاسلام مدنی بیان کرد: 

حادثه تروریستی نیوزلند؛ نتیجه تبعیض نژادی غرب

گروه حوزه‌های علمیه ــ مدیر جامعة الزهرا(س) گفت: آنچه در نیوزلند رخ داد، نتیجه ترویج تبعیض نژادی و اسلام‌هراسی در غرب و نشانه تشدید این روند است.

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود مدنی، مدیر جامعة‌الزهراء(س) 28 اسفند در بیست‌وششمین جلسه شورای جامعةالزهرا(علیهاالسلام) با بیان اینکه همه ما نیازمندیم روزی چند بار موعظه شویم گفت: رفتن خدمت واعظ آن هم روزی چند بار برای ما مقدور نیست، لذا به فرموده امام جواد(علیه‌السلام) باید موعظه‌گر خود باشیم.
مدنی با تاکید بر اینکه همه ما دارای ایراداتی هستیم لذا باید نقدپذیر باشیم اظهار کرد: باید تمرین کنیم تا آستانه تحملمان را بالا ببریم و از نقد ناراحت نشویم.
مدیر جامعةالزهرا(علیهاالسلام) با بیان اینکه کشور درگیر یک جنگ اقتصادی تمام عیار است تصریح کرد: البته نمی‌دانم چرا مسئولان با این صراحت این مسئله را بیان نمی‌کنند، ولی آنچه مشخص است اینکه دشمن با تمام قوا به میدان آمده و باید جنگ اقتصادی را باور کنیم.
وی با بیان اینکه تنها حدود ۵۰ درصد بودجه جامعه الزهراء(س) در سال 97 محقق شد تصریح کرد: با توجه به اینکه سال آینده وضعیت مالی بهتری در پیش رو نخواهد بود، باید صرفه‌جویی لازم را انجام دهیم، بنابر این مدیران الزهراء باید توجه کنند که هر نوع هزینه اضافی ضمان و دین شرعی دارد.
مدنی با تاکید بر رعایت اخلاق و احکام شرعی و دینی تصریح کرد: مزیت این نهاد در پررنگ بودن اخلاق و معنویت است البته معنای این حرف، ترویج تحجر نیست و جامعه الزهراء ثابت کرده که اهل تحجر نیست زیرا زمانی که برخی درس‌خواندن برای زنان را زیر سؤال می‌بردند این نهاد مبارک تاسیس شد.
مدنی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و تاکید بر رشد عملی کشور بیان کرد: ما رقبای سختی در جهان و در درون ممالک اسلامی داریم و باید برای پیشرفت تلاش مضاعف داشته باشیم.
مدیر جامعه الزهراء(س) با تاکید بر برداشتن بروکراسی اداری تصریح کرد: حضرت امام(ره) فرمودند: اگر درس نخوانید، حرام است در مدرسه بمانید و همین قاعده باید در الزهراء هم حاکم باشد و مدیران برای کارکنان خود کار تعریف کنند.
مدنی افزود: نباید به کمیت کارهای خود توجه کنیم، بلکه در فعالیت‌ها، حاصل و برآیند و نتایج آن را ببینیم و اینکه نتایج کار چه مقدار با هزینه‌های انجام شده مطابقت دارد.
وی با تاکید بر فعال کردن شوراهای تخصصی در این نهاد اظهار کرد: باید شوراهای تخصصی در بخش‌های مختلف آموزشی و پژوهشی و ... فعال شوند که البته تاکنون 25 شورا در آموزش ایجاد شده است.
مدیر جامعه الزهراء(س) همچنین حادثه تروریستی نیوزلند را نتیجه ترویج تبعیض‌نژادی در غرب دانست و تاکید کرد: این حادثه هر چند در مقیاس کوچک رخ داده است، اما یک هشدار و نشانه برای آن است که دستگاه تبلیغاتی استکبار به ویژه رییس جمهور فعلی آمریکا روند تبلیغاتی در مورد ترویج تبعیض‌نژادی، برخورد با مهاجران، اسلام‌هراسی و ... را آغاز کرده‌اند.
وی با تاکید بر اینکه آنچه در نیوزلند رخ داد یک جوانه از درخت شومی است که کاشته شد، تاکید کرد: همه باید هوشیار باشیم که ما با دشمن اینچنینی مواجهیم که به اسم پاک کردن زمین از خون‌های کثیف به راحتی آدم می‌کشد و با افتخار از این جنایت فیلمبرداری هم می‌کند.
انتهای پیام

captcha