امر به معروف وحدت ملی را حفظ می‌كند
کد خبر: 3797434
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵

امر به معروف وحدت ملی را حفظ می‌كند

گروه اجتماعی ـ دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منكر فارس این فرائض الهی را عاملی برای حفظ وحدت ملی و مراقبت از نظام اسلامی برشمرد.

به گزارش ایكنا از فارس، جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان فسا امروز، 21 اسفندماه با حضور دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان برگزار شد.
سلیمان مهدوی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در این جلسه گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر یک تشکیلات فراقوا است و این ستاد تحت نظر هیچ یک از قوا نیست و هر سه قوه باید ستاد امر به معروف و نهی از منکر را در تحقق این فریضه الهی یاری کنند.
وی با بیان اینكه در ستاد احیای امر به معروف و نهی از منكر شهرستان‌ها باید معاونت‌هایی نیز راه‌اندازی شوند، افزود: هر سازمان یا تشکیلاتی برای اینکه در تعلق غیر نباشد باید جا و مکانی مستقل داشته باشد و در همین راستا ستادهای امر به معروف و نهی از منکر باید از نظر مکان و شرایط مستقل شوند.
مهدوی تأكید كرد: در معاونت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید افرادی مشغول به کار شوند که مشغله و درگیری‌های خارج از معاونت خود نداشته باشند.
وی راهبردهای ستاد امر به معروف و نهی از منکر را برشمرد و افزود: وظیفه ستاد در وهله اول ایجاد گفتمان عمومی و در گام دوم همگانی کردن امر به معروف و نهی از منکردر جامعه است.
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منكر فارس اظهار كرد: امر به معروف و نهی از منکر عاملی است که وحدت ملی را حفظ و نظام را مراقبت می‌كند و فرایض دینی را برپا می‌دارد.
بنا بر این گزارش، همچنین جلسه راه‌اندازی شورای امربه معروف ونهی از منکر بخش شیبکوه با حضور سلیمان مهدوی، دبیر ستاد امربه معروف ونهی از منکر استان فارس برگزار شد.
در این جلسه که رؤسای ادارات و نهادها و ائمه جماعات بخش شیبکوه حضور داشتند، ابتدا حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسی، امام جمعه زاهدشهر، ضمن تشریح اهمیت فریضتین، نکاتی در راستای اجرای این فریضه الهی بیان كرد.
در این جلسه که با هم‌اندیشی و پرسش و پاسخ ادامه یافت، احکام مسئولیتی حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسی به‌عنوان رئیس شورای امربه معروف ونهی از منکر بخش شیبکوه و مسلم منصفی به‌عنوان دبیر شورای امربه معروف و نهی از منکر این بخش نیز تقدیم آنان شد تا فعالیت‌های امربه معروف ونهی از منکر به‌صورت گفتمان‌سازی و همگانی کردن فریضتین با پشتیبانی مسئولین بخش انجام شود.
انتهای پیام

captcha