جشنواره ملی عکس «ایثار» برگزیدگانش را معرفی می‌کند
کد خبر: 3797100
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱
۲۲ اسفندماه؛

جشنواره ملی عکس «ایثار» برگزیدگانش را معرفی می‌کند

گروه فرهنگی ــ معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس زمان برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره ملی عکس «ایثار» را ۲۲ اسفندماه اعلام کرد.

به گزارش ایكنا از فارس، سیدعلی محمدی، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس، روز گذشته، 19 اسفندماه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز گفت: برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این بنیاد در سال جاری در دهه فجر به پایان نرسید بلكه تا 22 اسفندماه جاری ادامه دارد.
وی با بیان اینكه 40 برنامه در ایام بزرگداشت شهدا در فارس تدارك دیده شده است، افزود: یكی از مهم‌ترین برنامه‌های ما اجرای مسابقه بداهه‌نویسی «مشق ایثار» برگرفته از آیات و احادیث پیرامون شهدا بود كه این برنامه در بقاع متبركه، مساجد و یا گلزارهای شهدای استان برگزار شد و نمایشگاه آثار برگزیده این مسابقه نیز در نگارخانه وصال شیراز گشایش یافت.
محمدی به برگزاری مسابقه ملی عكس ایثار اشاره كرد و گفت: تمام عكاسان كشور از 12 تا 22 اسفندماه جاری مهلت دارند تا آثار خود را در این حوزه به بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس ارسال كنند كه تاكنون 800 عكس از طریق سایت ایثار به دست ما رسیده است.
وی، زمان برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره را 22 اسفندماه جاری اعلام كرد و گفت: عكس‌های برگزیده را در هفته هنر انقلاب اسلامی در نمایشگاهی به نمایش عموم گذاشته خواهد شد.
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس، اجرای تئاتر ایثار اجتماعی، سخنرانی مدیران بنیاد شهید در نمازهای جمعه، ارائه خدمات درمانی رایگان به ایثارگران، عیادت از بیماران ایثارگر در مراكز درمانی، اعزام پیام‌آوران ایثار به برنامه‌های مختلف و غیره را از جمله برنامه‌های این بنیاد در ایام بزرگداشت شهدا عنوان كرد.
وی همچنین به تهیه كتاب زندگی‌نامه شهید اسكندری اشاره كرد و گفت:‌ اكبر صحرایی، یكی از نویسندگان توانای كشورمان برای نوشتن این كتاب انتخاب شد كه این كتاب هم‌اكنون در دو جلد 400 صفحه‌ای تهیه شده است و هم‌اكنون در حال بررسی نهایی در تهران است و به زودی از آن رونمایی خواهیم كرد.
انتهای پیام

captcha