فشارهای اقتصادی موجب كاهش نذورات مردمی نشده است
کد خبر: 3797013
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶

فشارهای اقتصادی موجب كاهش نذورات مردمی نشده است

گروه اجتماعی ــ رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس با اشاره به بروز مشكلات اقتصادی در كشور تأكید كرد كه علی‌رغم این مشكلات نذورات مردمی برای بازسازی عتبات عالیات كاهش نداشته است.

به گزارش ایكنا از فارس، عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس، امروز، 20 اسفندماه با اسکندر قاسمی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس و معاونان این مجموعه دیدار و گفت‌وگو کرد.
قاسمی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس در این دیدار به بیان گزارش اقدامات صورت گرفته در عرصه بازسازی و توسعه حرم‌های مطهر ائمه اطهار(ع) پرداخت و گفت: با این همه مشکلات اقتصادی در کشور نه تنها با‌کاهش ندورات مواجه نشدیم بلکه به عنایت خاصه اهل بیت(ع) نذورات مردم بیش از پیش برای ساخت و توسعه حرم‌های مطهر اهدا می‌شود.
وی افزود:‌ احداث صحن عقیله بنی هاشم حضرت زینب كبری(س) در حرم مطهر امام حسین(ع) یکی از مهم‌ترین پروژه‌های دردست اقدام ستاد عتبات است که تا اربعین 98 به اتمام می‌رسد.
قاسمی ادامه داد: خدمت به بارگاه‌ها و قبور مطهر ائمه معصومین(ع) توفیق و عنایت خاصه حضرت زهرا(س) است که الحمدلله شامل حال مردم ولایتمدار استان فارس شده است.
رحیمی، استاندار فارس نیز در این دیدار با بیان اینکه مشارکت و همکاری در این امر مقدس توفیقی بزرگ است که خدای متعال نصب هرکسی نمی‌کند، گفت: من از شما و همه خادمین اهل بیت(ع) در ستاد بازسازی عتبات عالیات تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدواریم بتوانیم با همکاری مجموعه دولت در استان فارس قدم های مبارکی در این امر مقدس برداریم.
انتهای پیام

captcha