تمدید مهلت شرکت در ششمین جشنواره ملی عکس «وقف، چشمه همیشه جاری»
کد خبر: 3793339
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۳

تمدید مهلت شرکت در ششمین جشنواره ملی عکس «وقف، چشمه همیشه جاری»

گروه فرهنگی ـ دبیر ششمین جشنواره ملی عکس «وقف، چشمه همیشه جاری» از تمدید مهلت این جشنواره تا پایان فروردین 98 خبر داد.

به گزارش ایکنا از فارس، حجت الاسلام والمسلمین رحیم صفری گرایی، دبیر ششمین جشنواره ملی عکس «وقف، چشمه همیشه جاری» امروز، 6 اسفندماه گفت: با توجه به استقبال صورت گرفته، مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پایان فروردین‌ماه سال 98 تمدید شد.
وی افزود: تاکنون بیش از 1700 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال‌ شده که از طریق سایت www.oghaffestival.ir صورت گرفته است.
معاون فرهنگی آ اجتماعی اوقاف فارس در مورد موضوعات جشنواره گفت: ارتباط مردم و جامعه با سنت حسنه وقف و ثبت نتایج مثبت و ماندگار آن شامل وقف و محیط‌زیست، وقف و سلامت و درمان، وقف، سبک زندگی و آثار اجتماعی آن، وقف و امامزادگان و بقاع متبرکه، وقف، اقتصاد و توسعه علم و فن‌آوری، وقف جمعی و مشارکتی، وقف و ترویج فرهنگ و معارف قرآنی، وقف، تبلیغ و ترویج معارف اهل‌بیت علیه‌السلام، وقف و ازدواج، وقف و اطعام و وقف، احسان، ایتام و فقرا، موضوعات این جشنواره را تشکیل می‌دهد.
صفری افزود: جشنواره در دو بخش عکاسی با دوربین حرفه‌ای و عکاسی با موبایل برگزار می‌شود و هر هنرمند قادر به شرکت در هر دو بخش حرفه‌ای و موبایل و تعداد آثار ارسالی در هر بخش نیز حداکثر ۵ اثر است.
دبیر ششمین جشنواره ملی عکس وقف چشمه همیشه جاری اظهار کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره تا پایان فروردین‌ماه سال 98 فرصت دارند و  جهت کسب اطلاعات بیشتر از این جشنواره نیز با مراجعه به وب‌سایت جشنواره به آدرس www.oghaffestival.ir امکان‌پذیر است.
وی افزود: اطلاع‌رسانی اخبار و رویدادهای جشنواره علاوه بر سایت فوق، صفحه رسمی جشنواره در اینستاگرام به آدرس @oghafphotofestivalصورت می‌گیرد.
انتهای پیام

captcha