مسجد جامع حضرت ولیعصر(عج)؛ میزبان کریم منصوری
کد خبر: 3793142
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳

مسجد جامع حضرت ولیعصر(عج)؛ میزبان کریم منصوری

کانون خبرنگاران نبأ ــ محفل انس با قرآن با حضور قاریان مطرح بین‌المللی از جمله کریم منصوری و محمدرضا پورزرگری هم‌زمان با شام ولادت حضرت زهرای مرضیه(س) در مسجد جامع حضرت ولیعصر(عج) امشب، 6 اسفند برگزار می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ مسعود قربان حاتمی، فرمانده بسیج پایگاه مقاومت حر با اعلام این خبر گفت: مراسم محفل انس با قرآن و عترت(ع) به مناسبت سالروز ولادت بهانه خلقت حضرت فاطمه زهرا(س) و فرزند برومندش، بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) دوشنبه شب، 6 اسفندماه همزمان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مسجد جامع حضرت ولیعصر‌(عج) واقع در خانی‌آباد نو، خیابان شهید لطفی، ابتدای 20 متری میعاد، برگزار می‌شود.

در این محفل نورانی استاد کریم منصوری، استاد محمدرضا پور‌زرگری‌ و نوجوان حافظ کل؛ علی بختیاری به تلاوت آیات کلام‌الله مجید می‌پردازند و سید‌هاشم احمدی مدیحه‌سرایی می‌کند. همچنین اجرای این محفل را محمدرضا آنیت برعهده دارد.

این محفل انس با قرآن تحت نظارت و مدیریت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا موسوی، تولیت و امام جماعت مسجد جامع حضرت ولیعصر(عج) و با همکاری واحد دارالقرآن بسیج پایگاه مقاومت حر حوزه مقاومت 345 حضرت جواد‌الائمه(ع) ناحیه مقاومت بسیج ابوذر برگزار می‌شود.

از عموم عاشقان و دلدادگان کلام وحی و خاندان عصمت و طهارت(ع) دعوت به عمل آمده تا به جهت تعظیم شعائر اسلامی و انقلابی در این محفل شرکت کنند.

علیرضا اکبری

انتهای پیام

captcha