استقبال مردم ماهشهر از تلاوت شاکرنژاد
کد خبر: 3785313
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۸

استقبال مردم ماهشهر از تلاوت شاکرنژاد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ بعد از تلاوت حمید شاکرنژاد در محفل قرآنی مسجد شهداء بندر ماهشهر، به دلیل درخواست حاضران در مسجد، این قاری بین‌المللی مجدداً به تلاوت قرآن پرداخت.

درخواست مردم ماهشهر برای تلاوت مجدد شاکرنژاد

به گزارش خبرنگار اعزامی ایکنا؛ کاروان قرآنی انقلاب شامگاه دوشنبه هشتم بهمن‌ماه، محفل باشکوه انس با قرآن در مسجد شهداء بندر ماهشهر با حضور قاریان بومی و بین‌المللی برگزار کرد که مورد استقبال اهالی این منطقه قرار گرفت.

در ابتدای این محفل که با اجرای محمدرضا پورمعین، مجری و کارشناس شبکه قرآن و معارف آغاز شد، علی باوی، قاری ممتاز ماهشهری و دارنده رتبه برتر مسابقات دانش‌آموزی کشور در سال جاری به تلاوت آیاتی از سوره دهر پرداخت.

سپس وحید نظریان، قاری بین‌المللی از سوره یس تلاوت کرد که تشویق حاضران را در پی داشت.

در ادامه، حجت‌الاسلام غبیشاوی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندر ماهشهر ضمن خیر مقدم به علاقه‌مندان قرآن و تجلیل از حضور کاروان قرآنی انقلاب گفت: خدا را شاکریم که در ایام پیروزی انقلاب، میزبان کاروان قرآنی انقلاب و قاریان بین‌المللی هستیم که از افتخارات فرهنگی این مرز و بوم هستند.

وی افزود: ماهشهر شهری است که در دوران دفاع مقدس، عقبه دفاع و جنگ بوده و در حال حاضر هر چند نماد صنایع پتروشیمی هست، اما فعالیت‌های قرآنی بسیاری در آن صورت گرفته که این مسئله را می‌توان از حضور چشم‌گیر علاقه‌مندان به قرآن خصوصاَ جوانان در این جلسه مشاهده کرد.

امام جمعه ماهشهر در پایان گفت: باید در عمل به مفاهیم قرآن تلاش بیشتری انجام دهیم، زیرا عمل به معارف قرآن، می‌تواند مشکلات جامعه را اعم از اقتصادی، اخلاقی، فرهنگی  و... حل ‌کند.

بعد از سخنان غبیشاوی، حمید شاکرنژاد، قاری بین‌المللی کشورمان که از مشهدمقدس به کاروان قرآنی انقلاب پیوسته، به تلاوت آیاتی از سوره مائده پرداخت که تشویق جمعیت حاضر را به خوبی برانگیخت.

نکته جالب توجه این بود که با اتمام تلاوت شاکرنژاد، حاضران در مجلس با اشتیاق درخواست تلاوت مجدد از این قاری بین‌المللی را داشتند که به این ترتیب شاکرنژاد مجدداَ در این محفل قرآنی به تلاوت قرآن پرداخت.

در ادامه، گروه تواشیح نور‌الحیدر از گروه‌های موفق ماهشهر به ارائه قطعه‌ای در مدح حضرت علی(ع) پرداخت.

در انتهای برنامه، پس از آن‌که پورمعین به طرح سؤالاتی از حضار پرداخت، اهداءجایزه به برندگان توسط مؤسسه قرآنی خاتم‌الانبیا صورت گرفت.

گفتنی است، کاروان قرآنی انقلاب بعد از این محفل، بندر ماهشهر را به مقصد بندر بوشهر ترک کرد.

گزارش از محمدرضا رجبی

انتهای پیام‌

captcha