اعلام برترین‌های بخش نمایشنامه‌خوانی جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزی آمل
کد خبر: 3783993
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷

اعلام برترین‌های بخش نمایشنامه‌خوانی جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزی آمل

گروه فرهنگی: مدیر اجرایی جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزی شهرستان آمل از اعلام نتایج رقابت دانش آموزان در بخش نمایش‌نامه‌خوانی  خبرداد و گفت: جمعا 36 گروه دانش‌آموزی روزهای 29 و 30 دی‌ماه در بخش نمایش‌نامه‌نویسی این جشنواره در کانون شهید احمد زاده آمل به رقابت پرداختند.

اعلام برترین‌های بخش نمایشنامه‌خوانی جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزی آمل

مهیار کمانگری مدیر اجرایی جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزی شهرستان آمل در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران از استقبال خوب گروه‌های دانش‌آموزی در این جشنواره خبر داد و گفت:  36 گروه از دانش آموزان  دختر و پسر  مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم در طول روز‌های 29 و30 دی‌ماه  با حضور در کانون  شهید احمدزاده آمل با هم به رقابت پرداختند.
وی افزود: در این جشنواره حمیدرضا گل‌محمدی تواندشتی،  شیما انصاری و الیاس حقیقی از کارشناسان و فعالان هنرهای نمایشی استان به داوری بخش نمایش‌نامه‌خوانی گروه‌های شرکت کننده پرداختند.
کمانگری  با ارایه این مطلب که 16 گروه در مقطع مدارس ابتدایی، 11 گروه در مقطع مدارس متوسطه اول و 9 گروه در مقطع مدارس متوسطه دوم در این جشنواره جهت رقابت حضور پیدا کردند، گفت: در مقطع مدارس ابتدایی دختران، دبستان«شهید لاری» رتبه اول را به خود اختصاص داد و مدرسه ابتدایی «فروغ دانش» حایز رتبه دوم شد و مدارس ابتدایی«تسنیم» و «شهید صالحی» به صورت مشترک رتبه سوم را بدست آوردند.
وی افزود: در مقطع متوسطه اول دختران «آفرینش» و متوسطه دوم دختران «جهش» رتبه‌های برتر را به خود اختصاص دادند و به جشنواره فرهنگی هنری دانش‌اموزی استان راه پیدا کردند.
مدیر اجرایی جشنواره فرهنگی هنری دانش‌آموزی آمل اظهار کرد: در مقطع ابتدایی در بخش پسران، مدرسه «زندگی» رتبه اول، مدرسه «هاتف» رتبه دوم و مدارس «فروغ دانش» و «عارف» به صورت مشترک رتبه سوم این جشنواره به خود اختصاص دادند.
 
وی افزود: در بخش متوسطه اول دبیرستان «نخبگان» و  در بخش متوسطه دوم هنرستان «فذا» رتبه‌های اول جشنواره را به خود اختصاص دادند و  به صورت مستقیم به جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزی استان راه پیدا کردند.
 
کمانگری اظهار کرد: لازم است که متذکر شوم در مقطع دبستان مسابقات در سطح شهرستان برگزار می‌شود و اعزام گروه‌های برتر را به جشنواره استانی در دستور کار نداریم و فقط گروه‌های برتر اول و دوم متوسطه به جشنواره  استانی راه پیدا می کنند. 
انتهای پیام
captcha