دیدار با خانواده شهدا در ایام‌الله دهه‌فجر انجام شود
کد خبر: 3783758
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱
رمضانی‌پور:

دیدار با خانواده شهدا در ایام‌الله دهه‌فجر انجام شود

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه رفسنجان گفت: دیدار با خانواده شهدا به صورت تیمی و گروهی در ایام‌الله دهه‌فجر انجام شود و مبنای کار خانواده‌هایی باشد که هنوز به دیدارشان نرفتیم.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور، امام جمعه رفسنجان دیروز چهارشنبه، 3 بهمن در جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های دهه‌فجر شهرستان رفسنجان گفت: در این ایام توجه به مدارس طی یک برنامه زمان‌بندی انجام شود چرا که فضای سنگین جنگ روانی و تبلیغاتی بیشتر سمت نوجوانان می‌رود.
وی افزود: باید مطالبی که در خور فهم سنین نوجوانان باشد در مدارس مطرح شود و جوانان و نوجوانان نسبت به پذیرش مطلب به ویژه با جلسه پرسش و پاسخ روحیه بالایی دارند.
امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: ادارات خانواده‌های خود را در یک جلسه‌ای جمع کنند و تبیین انقلاب اسلامی انجام شود.
وی ادامه داد: مسئولان و کارکنان ادارات در این مدت خدمت بهتری ارائه دهند تا مردم احساس کنند این انقلاب که به سن بلوغ خود رسیده خدمات ارزشمندی از سوی مسئولانش انجام می‌شود.
امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدا به صورت تیمی و گروهی در ایام‌الله دهه‌فجر انجام شود و مبنای کار خانواده‌هایی باشد که هنوز به دیدارشان نرفتیم.
رمضانی پور افزود: جانبازان و ایثارگران در این دیدارها گنجانده شوند بسیج هم با کارآمدی بالایی که دارد زمینه‌ساز شود در مناطق مختلف مجالس برگزار کنند هر چه بتوانیم بر این ایام عظمت ببخشیم ارزش دارد.
امام جمعه رفسنجان بیان کرد: مبدا راهپیمایی ۲۲ بهمن در رفسنجان از میدان علی‌بن ابیطالب(ع) تا میدان شهدا است.
انتهای پیام

captcha