بصیرت دینی و دشمن‌شناسی اولویت فعالیت نیروهای مسلح و آحاد جامعه است
کد خبر: 3776194
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷

بصیرت دینی و دشمن‌شناسی اولویت فعالیت نیروهای مسلح و آحاد جامعه است

گروه سیاسی- فرمانده گروه 33 توپخانه نزاجا در استان کردستان، بصیرت دینی و شناخت دشمن را یک ضرورت برشمرد و گفت: شناخت نیازها و اولویت‌ها و دشمن شناسی در اولویت فعالیت نیروهای مسلح و آحاد اقشار جامعه ماست.

بصیرت دینی و دشمن‌شناسی اولویت فعالیت نیروهای مسلح و آحاد جامعه است

به گزارش ایکنا از کردستان، سرهنگ کیخسرو حسینی، فرمانده گروه 33 توپخانه نزاجا در استان کردستان در دوره دوم بصیرت‌افزایی خانواده‌ها و کارکنان گروه ۳۳ توپخانه نزاجا که در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه 9 دی یک دوره بصیرت‌افزایی به مدت سه روز توسط گروه 33 توپخانه عقیدتی - سیاسی برگزار شد.
وی افزود: برگزاری این دوره در راستای منویات مقام معظم رهبری و تحقق بخشیدن به امر بصیرت‌افزایی خانواده‌های نیروهای مسلح و طرح‌های مصباح نیروی زمینی ارتش تعریف شده است.
فرمانده گروه 33 توپخانه نزاجا در استان کردستان، بصیرت دینی و شناخت دشمن را یک ضرورت برشمرد و عنوان کرد: شناخت نیازها و اولویت‌ها و دشمن شناسی در اولویت امور نیروهای مسلح و آحاد اقشار جامعه ماست.
وی ادامه داد: در این راستا طرح‌های بسیار خوبی را سازمان عقیدتی سیاسی نزاجا برگزار کرده که از جمله آن مصباح 2 و چهار و دوره‌های بصیرت‌افزایی بوده است.
حسینی بیان کرد: ۲۵۰ نفر از خانواده و کارکنان گروه ۳۳ توپخانه نزاجا در ۲۵۱ امین دوره بصیرت‌افزایی ویژه خانواده و کارکنان نیروی زمینی ارتش و دوره دوم بصیرت عقیدتی سیاسی شرکت کرده‌اند.
داوود قربانی، فرمانده گروه 33 توپخانه نزاجا در استان کردستان هم در ادامه به بیان آسیب‌های شبکه اجتماعی پرداخت و اظهار کرد: استفاده از فضای مجازی دارای آسیب‌هایی است که اتلاف وقت، تعرض به حریم خصوصی افراد، نشر اخبار کذب و گسترش فحشا از جمله آن است.
فرمانده گروه 33 توپخانه نزاجا در استان کردستان نکاتی را نیز در خصوص مقابله با آسیب‌های حضور در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برای حضار عنوان کرد.
حجت‌الاسلام عبداللهی، رئیس عقیدتی سیاسی گروه ۳۳ توپخانه نزاجا هم در بخشی دیگر از این برنامه به بیان نکات اخلاقی از جمله رعایت حریم خصوصی افراد پرداخت.
انتهای پیام

captcha