جنگ اقتصادی به پدافند اقتصادی نیاز دارد
کد خبر: 3773037
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴

جنگ اقتصادی به پدافند اقتصادی نیاز دارد

گروه شهرستان‌ها - فرماندار خوشاب با بیان اینکه در جنگ اقتصادی به پدافند اقتصادی نیاز داریم، گفت: دشمن در حوزه اقتصادی به دنبال ضربه زدن به اهداف نظام جمهوری اسلامی است و در این راستا حادثه تروریستی چابهار را تدارک دیده بود.

در جنگ اقتصادی به پدافند اقتصادی نیاز داریمحسن ابارشی، فرماندار خوشاب در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، با بیان اینکه جنگ اقتصادی امروز به دلیل ترکیبی بودن مخرب‌تر از جنگ گذشته است، گفت: در حال حاضر با جنگی تمام عیار در حوزه اقتصادی، اجتماعی رو به رو هستیم که دشمن از ترور و تهدید نیز استفاده می‌کند.
وی با تأکید بر اینکه در جنگ اقتصادی آرایش جنگی نگرفتیم و به همین دلیل از این قسمت ضربه خوردیم، تصریح کرد: تفرقه افکنی بین مسئولان و مردم از اهداف دشمن است و در همین زمینه دشمن به دنبال القای جنگ قدرت بین مسئولان است.

 بصیرت افزایی
نماینده عالی دولت در خوشاب با اشاره به اینکه مسئولان وظیفه دارند، با بصیرت افزایی و تحلیل درست و به موقع شرایط به مردم امید بدهند، گفت: راهبرد این روزهای دشمن این است که نگذارد جشن‌های 40 ساله انقلاب با شکوه برگزار شود و مردم در بین خودشان یأس و ناامیدی تزریق کنند.
وی با تأکید بر اینکه همه مسئولان وظیفه دارند، خدمات 40 ساله انقلاب را به مردم بیان کنند، افزود: یکی از ضعف‌های برخی قسمت‌های دولت و ادارات دولتی در اطلاع‌رسانی درست و به موقع است و خدمات دولت به همین دلیل به چشم مردم دیده نمی‌شود و یا کمتر جلوه می‌کند.
ابارشی با انتقاد از بعضی افراد افزود: برخی خودشان را ذوب در ولایت معرفی ولی از فعالیت‌های دولت سیاه‌نمایی می‌کنند در حالی که رهبر معظم انقلاب به کرات از دولت و دولت‌مردان حمایت کرده است.
انتهای پیام

captcha