بصیرت؛ نیاز جامعه کنونی
کد خبر: 3772819
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰

بصیرت؛ نیاز جامعه کنونی

گروه اجتماعی - نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، بصیرت را نیاز کنونی آحاد جامعه دانست و گفت: بصیرت یعنی داشتن آگاهی و مطلع شدن از حوادث و اتفاقات دیروز، شناخت حال و پیش‌بینی آینده.

بصیرت؛ نیاز جامعه کنونی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، امروز در آغاز هشتمین دوره بصیرت فرماندهان پلیس آذربایجان‌شرقی، بصیرت را نیاز کنونی آحاد جامعه دانست و گفت: بصیرت یعنی داشتن آگاهی و مطلع شدن از حوادث و اتفاقات دیروز، شناخت حال و پیش‌بینی برای آینده.
وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی، افزود: در این شرایط باید همواره هوشیاری و بصیرت خود را ارتقا ددهیم و نباید از دشمن غفلت کرده یا ناخودآگاه در دام دشمن گرفتار شویم.
حجت‌الاسلام آل‌هاشم، هدف استکبار از فشار اقتصادی را فشار روانی و فشار عملی نظام سلطه بر نظام مقدس جمهوری اسلام ایران عنوان و تصریح کرد: تمام ترس و واهمه استکبار به خاطر پیشرفت هسته‌ای، توانایی بالای موشکی، قدرت دفاعی و نفوذ منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی تأکید کرد: مسئولان باید مراقب باشند تا فریب ظاهرسازی و زبان‌بازی دشمنان را نخورند و کاری نکنند که دشمن خبیثی که از در رانده شده، این بار از پنجره وارد شود.

انتهای پیام

captcha