آغاز طرح جامع «عمار» در دانشگاه آزاد اسلامی کرج
کد خبر: 3771339
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰

آغاز طرح جامع «عمار» در دانشگاه آزاد اسلامی کرج

گروه فرهنگی ـ مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کرج گفت: سطح مقدماتی طرح جامع عمار، ۲۳ آذر با محوریت تربیت مبلغان انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

آغاز طرح جامع عمار در دانشگاه آزاد اسلامی کرج

علی داودی، مسئول تعلیم‌ و تربیت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کرج در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: طرح عمار، طرح جامعی است که توسط معاونت تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج اجرایی می‌شود.
وی افزود: این طرح سالانه دو بار در سطح مقدماتی و عالی به همت بسیجیان دانشجو برگزار می‌شود که سطح مقدماتی در نیمسال اول و سطح عالی در نیمسال دوم و تابستان به طور مستمر و منظم برگزار می‌شود.
این مسئول عضوگیری و استعدادیابی برای بسیج دانشجویی، پاسخ به شبهات و نیازهای دانشجو و هویت انقلابی دادن به قشر دانشجو را از اهداف اجرای این طرح دانست و گفت: آموزش مأموریت‌های بسیج و مبانی نظری و علمی و جریان‌شناسی انقلاب از دیگر اهداف اجرای این طرح است.
داودی در ادامه از برگزاری سطح مقدماتی این طرح خبر داد و افزود: سطح مقدماتی این طرح، روز پنج‌شنبه، 23 آذرماه به صورت کارگاهی و با حضور مسئولان معاونت حوزه و دانشجویان بسیجی برگزار می‌شود.
مسئول تعلیم‌ و تربیت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کرج بیان کرد: این دوره با محوریت تربیت مبلغان انقلاب اسلامی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha