زمینه‌های فساد در جامعه از بین رود
کد خبر: 3768503
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷
رضوی اردكانی:

زمینه‌های فساد در جامعه از بین رود

گروه اجتماعی ـ امام جمعه موقت شیراز بیان کرد: در مرحله اول مبارزه با فساد، باید زمینه‌های فساد در جامعه توسط نهادهای مربوطه از بین رود.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوفاضل رضوی اردكانی، امام جمعه موقت شیراز امروز، 10 آذرماه در مراسم افتتاحیه دوره بصیرت كاركنان فرماندهی انتظامی استان فارس اظهار كرد: یكی از ابزارهای موفقیت در نیروهای مسلح رعایت سلسله مراتب سازمانی است كه در نتیجه آن با خدمت‌رسانی به مردم گره از كار یك مسلمان باز می‌‌شود.
وی ضمن تقدیر و تشكر از فرمانده انتظامی استان فارس و عوامل زیرمجموعه به دلیل برگزاری دوره‌های بصیرت، گفت: ارتقای فكری و دینی كاركنان نیروی انتظامی در این دوره‌ها با برگزاری كلاس‌های بصیرت محقق می‌شود.
امام جمعه موقت شیراز بیان كرد: نیروی انتظامی قاطعانه با مخلان نظم و امنیت برخورد می‌كند ولی در مرحله اول باید زمینه‌های فساد در جامعه توسط نهادهای مربوطه برطرف شود.
رضوی‌اردكانی با بیان اینكه مأموران نیروی انتظامی مصداق آمران به معروف و ناهیان از منكر هستند، افزود: مردم قدردان كاركنان نیروی انتظامی هستند و پلیس را از خود می‌دانند.
امام جمعه موقت شیراز با بیان اینكه نیروی انتظامی امروز در همه صحنه‌ها حضور دارد و جانانه خدمت می‌كند، از اقدامات و عملكرد پلیس فارس تقدیر و تشكر کرد.
انتهای پیام

captcha