تولید ۷۲۰۰ دقیقه برنامه با موضوع «چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب» در صدا و سیمای لرستان
کد خبر: 3768273
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵

تولید ۷۲۰۰ دقیقه برنامه با موضوع «چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب» در صدا و سیمای لرستان

گروه فرهنگی ـ مدیرکل صدا و سیمای لرستان با بیان این‌که برنامه «با شما» را در صدای مرکز لرستان برای رسیدگی به مشکلات مردم فعال داریم، گفت: در حوزه سیما ۵۷۰۰ دقیقه و در رادیو ۱۵۰۰ دقیقه برنامه با موضوع چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب تولید شده است.

تولید

به گزارش ایکنا از لرستان، محمد بازوند، مدیرکل صدا و سیمای لرستان جمعه، نهم آذر در جمع خبرنگاران با بیان این‌که 95 درصد جمعیت استان لرستان تحت پوشش شبکه‎های دیجیتال هستند، گفت: فرق لرستان با سایر استان‌ها، کوهستانی بودن آن است و گهگاهی برق ایستگاه‌ها در مناطق صعب‌العبور به‌دلیل رعد و برق، بارندگی و ... قطع می‌شود و این مهم در برخی شهرستان‌های استان وجود دارد.
وی درباره پوشش دیجیتال نسبت جمعیت استان، افزود: پوشش آنالوگ 99 درصد و دیجیتال بالای 95 درصد است.پوشش 5 درصدی باقی مانده منوط به تأمین اعتبار است و می‌دانید که به‌لحاظ اعتباری وضعیت خوبی در کشور وجود ندارد.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان با بیان این‌که صداوسیمای لرستان جزو پُرمخاطب‌ترین مراکز کشور است، اظهار کرد: این‌که شاید افرادی برخی برنامه‌ها را نمی‌پسندند، سلایق آن‌ها برای ما قابل احترام است.
بازوند با یادآوری این‌که برنامه «با شما» را در صدای مرکز لرستان برای رسیدگی به مشکلات مردم فعال داریم، گفت: در حوزه سیما 5700 دقیقه و در رادیو 1500 دقیقه برنامه با موضوع چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب تولید شده است.

انتهای پیام

captcha